اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران:

58 روستای شهرستان جویبار دارای طرح هادی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن مازندران گفت: شهرستان جویبار دارای 76 روستا است که از این تعداد 58 روستا دارای طرح هادی مصوب بوده و در 23 روستا حداقل فاز نخست آن طرح هادی اجرا شده است.

58 روستای شهرستان جویبار دارای طرح هادی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران، سید مجید هاشمی در بازدید از طرح هادی روستای دیوکلای الیمون شهرستان جویبار بیان داشت: طرح هادی این روستا در سوم خرداد ماه امسال همزمان با سالروز فتح خرمشهر با حضور استاندار مازندران، نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امام جمعه شهرستان جویبار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران به مشخصات فنی این طرح اشاره کرد و گفت: طرح هادی روستای دیوکلا الیمون از سال 89 آغاز شده و با اعتباری بیش از 5 میلیارد ریال با فعالیت طی دو سال، در سوم خرداد امسال سالروز فتح خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از اجرای 2 هزار و 600 متر نصب جدول و کانیو این طرح هادی خبر داد و خاطرنشان کرد: برای این روستا در مجموع 2 هزار و 600 متر جدول و کانیو و 11 هزار و 700 متر مربع آسفالت کار شده است.

هاشمی به اجرای 4 هزار و 500 متر مربع پیاده‌روسازی و مبلمان در این روستا اشاره کرد و گفت: در مجموع 4 هزار و 500 متر مربع پیاده‌رو سازی و مبلمان و 3 هزار و 250 متر مربع خاک‌برداری و مخلوط ریزی برای این پروژه کار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران به افتتاح میدان سوم خرداد این روستا اشاره کرد و گفت: افتتاح میدان سوم خرداد در روستای دیوکلا الیمون جزو برنامه‌های افتتاح است.

هاشمی در پایان یادآور شد: شهرستان جویبار دارای 76 روستا است که از این تعداد 58 روستا دارای طرح هادی مصوب بوده و در 23 روستا حداقل فاز نخست آن طرح هادی اجرا شده است.

انتهای پیام/س30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول