اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن گرگان خبر داد

اختصاص 8 درصد اعتبارات تملک گلستان به طرح هادی

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن شهرستان گرگان گفت: در برنامه پنجم توسعه هشت درصد اعتبارات تملک‎دارایی‎های گلستان به اجرای طرح هادی روستایی اختصاص دارد.

اختصاص 8 درصد اعتبارات تملک گلستان به طرح هادی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان داود خسروی عصر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی گرگان اظهار داشت: در قانون پنجم برنامه توسعه برای بنیاد مسکن تعهداتی را تعریف کرده‎اند که یکی از آنها اجرای طرح هادی در روستاها است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح با کمبود اعتبار مواجه هستیم خاطر نشان کرد: در برنامه پنجم توسعه هشت درصد اعتبارات تملک‎ دارایی‎های استان به طرح هادی اختصاص دارد و امسال در قانون پیش‎بینی شده است که 100 درصد اعتبارات طرح هادی تخصیص یابد تا بتوانیم پاسخگوی نیازها در این خصوص باشیم.

خسروی صدور سند مالکیت را از دیگر فعالیت‎های بنیاد مسکن عنوان کرد و یادآور شد: طرح صدور سند مالکیت در سال 1390 هم در روستاها و هم شهرهای زیر 25 هزار نفر انجام شده است که در سال جاری نیز ادامه دارد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گرگان با اشاره به افزایش تسهیلات مسکن روستایی نیز اذعان داشت: پرداخت این تسهیلات برای پنج سال دیگر نیز تمدید شده است و رقم آن از 10 میلیون تومان به 12 میلیون و 500 هزار تومان افزایش یافته است.

وی در خصوص اجرای طرح هادی در سال 1391 بیان داشت: روستاهایی که طرح هادی در آنان آغاز می‎شود شامل روستاهای کریم‎آباد، سیدمیران، شموشک‎سفلی، اصفهان کلاته، نومل، چهارباغ، نصرآباد، نودیجه، سعدآباد، اوجابن، ورسن، اسبومحله و زیارت است.

خسروی با بیان اینکه بازنگری طرح هادی روستاهای لمسک، نوچمن و زنگیان نیز در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: توقعی که از دهیاران در این خصوص وجود دارد این است که با همکاری خود مردم را متقاعد سازند که برای اجرای طرح عقب‎نشینی داشته باشند.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول