اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران خبر داد

اجرای طرح هادی در 600 روستای مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن مازندران از اجرای طرح هادی در 600 روستای مازندران خبر داد.

اجرای طرح هادی در 600 روستای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مدیرکل، معاونان و کارشناسان بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی ظهر امروز از اجرای طرح‌های هادی روستاهای مازندران بازدید کردند.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی در این بازدید فعالیت‌های بنیاد مازندران را در اجرای دقیق طرح‌های هادی و پارک‌های روستایی قابل توجه خواند و خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن مازندران در زمره استان‌های پیشرو در مباحث فنی و اجرایی است.

ایوب عزیزی به سرعت و کیفیت پروژه‌های اجرا شده در مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات موجود در روستاها مبنی بر بازگشایی معابر و مباحث هزینه‌ای، شاهد سرعت و کیفیت در اجرای پروژه‌ها در این استان هستیم.

مدیرکل بنیاد مسکن مازندران نیز در این بازدید از مشارکت مردم در این پروژه‌ها خبر داد و یادآور شد: در استان مازندران روستاییان نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها مشارکت خیلی خوبی دارند.

مجید هاشمی از سیاست‌های دفتر مرکزی مبنی بر تبادل تجربه استان‌های پیشرو خبر داد و عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی دفتر مرکزی استان‌هایی که در اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاها موفق عمل کردند پذیرای کارشناسان فنی استان‌های دیگر با هدف تبادل تجربه در مباحث فنی و نحوه اجرای کار باشند.

وی با اعلام اینکه مازندران دارای 3 هزار و 200 روستا دارای سکنه است، تصریح کرد: بنیاد مسکن توانسته برای هزار و 600 روستا طرح هادی را تهیه کند.

هاشمی در پایان اذعان داشت: از این تعداد برای بیش از 600 روستا طرح هادی اجرا شده است.

انتهای ‌پیام/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول