اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ولادت فاطمه (س)

بوستان "کوثر" در دماوند افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه ‏زهرا (س)، بوستان "کوثر" در شهر دماوند با برگزاری مراسم باشکوهی به بهره‏‌برداری رسید.

بوستان "کوثر" در دماوند افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شهردار دماوند عصر امروز در مراسم افتتاح این بوستان اظهار داشت: این پروژه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و به همت مجموعه شهرداری دماوند به ویژه واحد فضای سبز و عمران به وسعت 5 هزار متر مربع افتتاح شد.

مرتضی همتی میزان اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را 3 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه در منطقه خوش آب و هوایی از شهر دماوند با بناهای فنی در بوستان همچون برکه، آب‏نما، فضای تفریحی و ورزشی احداث شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه در چند ماه گذشته با پیشرفت 80 درصدی نسبت به پیشرفت 30 درصدی آن در سال‏های گذشته به بهره‏‌برداری رسید.

شهردار دماوند به اولویت‏‌های شهر نسبت به نیاز مردم و شهروندان اشاره و بیان کرد: آسفالت معابر و ایجاد فضای سبز دو اولویت شهرداری دماوند در سال‌جاری است که با توجه به برنامه‏‌های شهرداری در سال 91، نوید می‏‌دهیم که هر هفته یک خبر خوش در خور شان شهروندان داشته باشیم.

همتی از بهره‏‌برداری 34 پروژه با عنایت به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی خبر داد.

وی افزود: برابر دستورالعمل ابلاغی مبنی بر اختصاص اعتبار به فضای سبز شهرها و با توجه به اعتبار 70 میلیارد ریالی در بخش عمرانی سال 91 به شهرداری دماوند، 30 درصد این میزان به فضای سبز اختصاص می‏‌یابد که به  لطف و یاری خداوند احداث پنج بوستان از هفته آینده آغاز می‏‌شود.

شهردار دماوند ادامه داد: بزرگ‏ترین پروژه فضای سبز شهرداری دماوند، شهربازی این شهر به وسعت چهار هکتار است که در کنار دیگر بوستان‏‌ها همچون بوستان فرهنگیان با 5/2 هکتار و دیگر بوستان‏‌های شهری، کلنگ‏‌زنی و اجرایی می‏‌شود.

همتی افزود: شهرداری دماوند نیز از امسال علاوه بر اجرای پروژه‏‌های عمرانی با برگزاری مراسم سالروز بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی فعالیت فرهنگی خود را از این هفته آغاز می‏‌کند.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول