اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت منابع طبیعی

6 هکتار زمین به بوستان دانش‌آموزی لنده اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش لنده گفت: بیش از 6 هکتار زمین از منابع ملی برای احداث بوستان دانش‌آموزی در شهر لنده اختصاص یافته است.

6 هکتار زمین به بوستان دانش‌آموزی لنده اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سید عیسی تقوی‌فرد عصر دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ دانش‌آموزان دبیرستان هاجر روستای کهناب لنده با تبریک هفته معلم به سؤالات دانش‌آموزی در زمینه‌های مختلف پاسخ داد.

تقوی‌فرد در پاسخ به سؤال یکی از دانش‌آموزان پیرامون بوستان‌های دانش‌آموزی اظهار داشت: بیش از شش هکتار زمین از منابع ملی در لنده به بوستان دانش‌آموزی اختصاص یافته که چشم به راه مساعدت وزارت آموزش و پرروش و افراد خیر برای ساخت آن هستیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به نیاز منطقه و آموزش و پرورش در راستای اعزام اردوهای دانش‌آموزی، در نظر داریم با هماهنگی و همکاری نهادهای ذی‌ربط از جمله شهرداری، منابع طبیعی و ... در حوزه‌های موگرمون و کوه سیاه جایگاه فرهنگی ایجاد و تأسیسات مورد نیاز را احداث کنیم.

سرهنگ پاسدار خداداد پاکزادمقدم هم در این جلسه به سؤالات دانش‌آموزان پیرامون مسائل سیاسی و منطقه‌ای پاسخ داد.

فرمانده سپاه لنده در جواب این سؤال که هدف دشمنان از تحریم کشور ما در ادوار مختلف چه بوده، اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی که از قدرت روز افزون این نظام اسلامی در هراس هستند، سعی کرده‌اند تا کشور عزیزمان را تحریم و به خیال خام خود قدرت ما را که برگرفته از عشق و علاقه به اسلام و کشور بوده، مهار کنند.

* تحریم‌ها نعمت است

وی گفت: اما این تحریم‌ها در بلندمدت به نفع هر ملت تحریم‌شده است چراکه فقط در سایه تحریم می‌توانیم به خودباوری و خودکفایی برسیم.

پاکزادمقدم در ادامه به ادعای شیوخ امارات نسبت به جزیره ابوموسی اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی علاوه بر تحریم، توطئه‌های مختلفی را جهت بر هم زدن ارتباطات ایران با سایر کشورها طرح‌ریزی کرده و از جمله این شیوخ عرب را بازیچه خود قرار داده‌اند تا جزیره‌ای که در طول ادوار مختلف تاریخ در نقشه‌ها و اطلس‌های جغرافیایی و سندهای معتبر تاریخی به نام ایران و در تسلط ایران بوده را به دروغ به خود نسبت دهند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی هدفی جز بر هم زدن ارتباط کشورهای اسلامی حوزه خلیج فارس نداشته و ندارند اما باید حتی خیال یک وجب از خاک مقدس ایران را از سر خود بیرون کنند.

این مسئول در ادامه به اردوهای طرح صالحین دانش‌آموزی در مدارس اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران با تأمین هزینه‌های مالی و وسایل نقلیه در اسرع وقت اردوی طرح صالحین را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول