اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه چهار قم:

باغ پرندگان در بوستان علوی ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه چهار قم از ایجاد و راه‌اندازی باغ پرندگان در بوستان علوی در سال جدید خبر داد.

باغ پرندگان در بوستان علوی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد نکونام اظهار داشت: این بوستان مکانی است که همشهریان بسیاری در آن حضور پیدا کرده و به عنوان مکانی ییلاقی مطرح است.

شهردار منطقه چهار قم اذعان داشت: توسعه و بهسازی این بوستان را در دستور کار قرار داده و نگهداشت و مبلمان آن نیز جزو مسائل مهم است.

وی تصریح کرد: به دنبال ایجاد باغ پرندگان در این بوستان هستیم و روشنایی این بوستان را نیز با سه برج نوری تامین خواهیم کرد.

نکونام در خصوص برنامه‌های شهرداری در سال 91 ابراز داشت: در نخستین فرصت به دنبال این هستیم که مراجعات مردمی را مدیریت کرده و حداقل پذیرش صدور پروانه را داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت تقویت بستر فناوری اطلاعات تصریح کرد: باید از رفت و آمدهای مردمی جلوگیری کرده و تراکم جمعیت کمتری داشته باشیم تا رضایت همشهریان را فراهم کنیم.

شهرداری قم افزود: یکی از برنامه‌های ما در سال جاری این است که نیروهای آموزش دیده را در نواحی مستقر کرده تا مردم برای امور مربوط به شهرداری به ناحیه محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول