اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار راور

احداث بوستان یاس راور 50 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: شهردار راور گفت: احداث بوستان یاس راور در منطقه خوش آب و هوای آب‌کوه 55 درصد پیشرفت دارد.

احداث بوستان یاس راور 50 درصد پیشرفت دارد

مالک اژدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در راور با اشاره به عملکرد این نهاد اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر سعی و تلاش کارکنان دایره معماری و شهرسازی بر آن است که اعطای پروانه‌های ساختمانی، تفکیک و سایر موارد در کوتاه‌ترین فاصله زمانی صورت گیرد.

وی بیان داشت: شهروندانی که مدارک و استعلام‌های خود را سریع تحویل دهند در واگذاری پروانه ساختمانی و سایر موارد کاری آنها مشکلی ندارند  و حداکثر طی 72 ساعت پروانه آنها صادر می‌شود.

اژدری در مورد تأخیر در صدور بعضی از پروانه‌ها و تفکیک‌ها به نداشتن سند رسمی و یا مشکلات کاربری ملک و ... اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به این مشکلات معمولا صدور پروانه طول می‌کشد، اما در صورت نداشتن این مشکلات و عدم تعرضی در زمین‌ها، صدور پروانه‌ها در کوتاه‌ترین زمان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی سالن گلزار شهدای راور تصریح کرد: با توجه به مشکلات شهروندان در برگزاری مراسم، شهرداری راور ابتدای سال 91 این پروژه را آغاز کرده و تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اژدری ابراز داشت: این طرح دارای اتاق‌های نگهبانی، پذیرش و آبدارخانه است و سعی و تلاش بر آن است که تا مرداد ماه امسال به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: این سالن دارای 600 متر مربع زیربنا است و در جوار گلزار شهدا در حال احداث است.

شهردار راور با اشاره به آغاز عملیات بوستان یاس راور گفت: با توجه به موقعیت خاص منطقه آب‌کوهی و نزدیکی به جاده کمربندی و دسترسی آسان همشهریان راوری به این منطقه، عملیات احداث بوستان یاس با ایجاد راه‌های انتقال آب به صورت پلکانی و ایجاد آب‌نما، سکو و آلاچیق، جدول‌گذاری، سنگ‌فرش و ایجاد فضای سبز و روشنایی آغاز شده است.

اژدری با بیان اینکه این کار 55 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، عنوان کرد: این طرح از بزرگ‌ترین بوستان‌های راور است که در جنب آب کوه و در منطقه خوش آب و هوای راور واقع شده که با ساخت آن وسایل و امکانات بازی کودکان، کافی‌شاپ، روشنایی و ... خدمات در جنب آب احداث می‌شود.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول