اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد

افتتاح بوستان شهر خرمدشت

خبرگزاری فارس: شهردار خرمدشت گفت: بوستان شهر خرمدشت با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان با حضور مسئولان ارشد استانی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بوستان شهر خرمدشت

مرتضی ململی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: بوستان شهر خرمدشت با هدف افزایش امکانات تفریحی و رفاهی شهری تا پایان سال جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی تکمیل بوستان در ورودی شهر خرمدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های سال جاری شهر خرمدشت دانست و بیان کرد: این پروژه با مساحت دو هکتار و با هدف ارتقا امکانات تفریحی و رفاهی شهری به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار خرمدشت با بیان اینکه بیش از 70 درصد عملیات اجرایی بوستان خرمدشت به اتمام رسیده است، گفت: با تلاش مسئولان مربوطه و برنامه‌ریزی دقیق 30 درصد عملیات اجرایی این بوستان تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات احداث بوستان شهر خرمدشت از سال گذشته با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان آغاز شده و تاکنون بیش از 500 میلیون تومان برای بهره‌برداری از این پروژه هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهر خرمدشت در مسیر ارتباطی چهار استان همجوار قزوین قرار گرفته است که هر ساله مسافران بسیاری از این مسیر عبور می‌کنند و از آنجایی که در این مسیر امکانات استراحتگاه برای مسافران وجود نداشت با بهره‌برداری از این  بوستان در سه کیلومتری ورودی این شهر به مسافران بسیاری هر ساله امکانات تفریحی و رفاهی ارائه می‌شود.

ململی ادامه داد: بوستان خرمدشت از امکانات چند منظوره نظیر بازیگاه، لوازم ورزشی و آلاچیق برخوردار است.

سالن ورزشی خرمدشت تا چهار ماه آینده به اتمام می‌رسد

شهردار خرمدشت احداث سالن ورزشی خرمدشت را از پروژه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: این پروژه در مدت چهار ماه تکمیل می‌شود و با اعتبار 100 میلیون تومان در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

ململی با بیان اینکه مراحل عملیات اجرایی احداث سالن ورزشی خرمدشت آغاز شده است، گفت: مراحل فنداسیون این سالن به اتمام رسیده و اکنون در مرحله عقد قرارداد سوله ورزشی با پیمانکار هستیم.

این مقام مسئول ساخت سرایداری غسالخانه، نمازخانه و سرویس بهداشتی در آرامستان خرمدشت را از پروژه‌های سال گذشته برشمرد و اضافه کرد: این پروژه‌ها با اعتبار 140 میلیون تومان با هدف ساماندهی و ارتقا امکانات خدماتی و بهداشتی آرامستان شهر خرمدشت به اتمام رسیده است.

وی آسفالت، زیرسازی، جدول‌گذاری و ساماندهی معابر اصلی و فرعی شهری خرمدشت را از دیگر پروژه‌های شهر خرمدشت در سال گذشته دانست و افزود: این پروژه‌ها با هدف ساماندهی عبور و مرور شهری با اعتبار 100 میلیون تومان به اتمام رسیده است.

شهردار خرمدشت بیان کرد: با اتمام 100 درصد عملیات اجرایی زیرسازی شهر خرمدشت، مشکلات زیرسازی این شهر برطرف شده است.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول