اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

تشکیل گروه هم‌اندیشی بهداشت حرفه‌ای و طب کار

خبرگزاری فارس: گروه هم‌اندیشی بهداشت حرفه‌ای و طب کار در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل شد.

تشکیل گروه هم‌اندیشی بهداشت حرفه‌ای و طب کار

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشتی این دانشگاه در همایش روز جهانی بهداشت حرفه‌ای اظهار داشت: گسترش صنایع در جهان و کشور تهدید محیط زیست و مخاطرات جدید و ناشناخته‌ای را برای شاغلان و کارکنان صنایع به همراه دارد، بنابراین سازمان بین‌المللی کار (ILO) شعار امسال روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را ارتقای ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در اقتصاد سبز معرفی کرده است.

فرداد احمدزاده افزود: با توجه به شعار سازمان بین‌المللی کار برنامه‌ریزی و کارها باید به گونه‌ای انجام شود که مقهور گسترش صنایع و آلودگی‌های ناشی از توسعه تکنولوژی نشویم، به همین منظور کمیته علمی با تاکید بر هدف ذکر شده در گروه بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل شده است.

وی بیان داشت: به منظور انجام فعالیت‌های کارشناسی شده، گروه هم‌اندیشی بهداشت حرفه‌ای و طب کار نیز در گروه بهداشت حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تشکیل شده است.

این مسئول گفت: پیشگیری از حوادث و بیماری‌های شغلی در محیط‌های کار یکی از اهداف مهم گروه بهداشت حرفه‌ای است که مشارکت و همکاری برون‌بخشی سایر سازمان‌ها و نهادها را می‌طلبد و در همین راستا تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اداره کار و امور اجتماعی و به منظور دستیابی به هدف پیشگیری از سوانح، حوادث و بیماری‌های شغلی در محیط‌های کار به امضا رسیده است.

در همایش روز جهانی بهداشت حرفه‌ای از جمعی از کارکنان برتر بهداشت حرفه‌ای و تعدادی از صنایع و کارگاه‌های فعال در امر ایمنی، حفاظت و سلامت محیط کار با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول