اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو تیم ملی کریکت:

مسئولان ورزش کریکت را توسعه دهند

خبرگزاری فارس: عضو کرمانی تیم ملی کریکت گفت: مسئولان ورزش کشورمان برای موفقیت در سطح آسیا باید به فکر تقویت و توسعه هر چه بیشتر رشته کریکت در ایران باشند.

مسئولان ورزش کریکت را توسعه دهند

عرفان علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضورش به همراه تیم ملی در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی اظهار داشت: این رقابت‌ها در گروه سنی زیر 16 سال برگزار شد.

وی افزود: به دلیل پیشرفت و کسب نتایج مطلوب تیم‌های شرکت کننده کشور در دوره‌های گذشته جایگاه ایران در سبد A آسیایی این رشته ارتقا یافته بود.

علیزاده تصریح کرد: تیم ملی در این مسابقات با کشورهای مالزی، نپال، قطر و چین پیکار کرد و در نهایت نتوانست به دور بعد مسابقات راه یابد.

وی با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها ابراز داشت: مسئولان ورزش کشورمان برای موفقیت بیشتر در سطح آسیا باید به فکر تقویت و توسعه هر چه بیشتر رشته کریکت در کشور باشند.

این بازیکن تیم ملی با اشاره به برگزاری اردوی دو مرحله‌ای تیم ملی زیر 16 ساله‌های کشور زیر نظر سرمربی پاکستانی تیم ملی در شهرهای زاهدان و تهران گفت: اردوی 10 روزه مرحله نخست به میزبانی زاهدان و اردوی پنج روزه مرحله دوم به میزبانی تهران برگزار شد تا تیم ملی با آمادگی هر چه بیشتر عازم این مسابقات شود.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول