اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خبر داد:

تجلیل از 130 خادم اعتکاف در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از تجلیل از 130 خادم اعتکاف در دشتستان خبر داد.

تجلیل از 130 خادم اعتکاف در دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست هماهنگی همایش بزرگ اعتکاف در دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و توجه به سنت‌های حسنه اسلامی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین ماموریت‌های سازمان تبلیغات است و کارکنان و کارشناسان این سازمان در این راستا تلاش زیادی از خود نشان داده‌اند.
وی افزود: حمایت و پشتیبانی از هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی و تلاش برای ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های این تشکل‌ها را در دستور کار سازمان قرار داده‌ایم و انتظار داریم به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از تجلیل از 130 خادم اعتکاف در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همزمان با فرا رسیدن دهه کرامت همایش تجلیل از خادمین و دست‌اندرکاران سنت حسنه اعتکاف در محل اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برگزار خواهد شد. 
محمودی‌نیا اضافه کرد: با هماهنگی که توسط اداره تبلیغات اسلامی صورت گرفت از خدمات بیش از 130 نفر از خیرین، خادمین و فعالان عرصه برگزاری این سنت حسنه تجلیل بعمل خواهد آمد.
وی اذعان داشت: اجرای تلاوت قرآن توسط یکی از قاریان برجسته و نمونه استان، برنامه مولودی‌خوانی، ارائه گزارشی از روند برگزاری مراسم اعتکاف امسال، سخنرانی امام جمعه شهر برازجان و دعوت از مسئولین اجرایی شهرستان، از محورهای مهم برگزاری این همایش خواهد بود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان یادآور شد: تشکل‌های فرهنگی باید تقویت شوند و در سال جاری نسبت به نهادینه کردن و شناسنامه‌دار کردن انجمن‌های اسلامی، هیئت‌های مذهبی، کانون مداحان و خانه‌های قرآنی در دشتستان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم.
محمودی‌نیا گفت: مردم دشتستان دارای اعتقادات اسلامی و مذهبی عمیقی هستند و همواره در مراسمات مذهبی حضوری پررنگ دارند و بویژه در سنت حسنه اعتکاف شاهد حضور موثر مردم شریف دشتستان بوده‌ایم.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول