اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانو ووشوکار قزوینی:

اردوی تیم ملی را با آمادگی بالا ترک کردم

خبرگزاری فارس: بانوی ووشوکار قزوینی که در جریان مسابقات انتخابی تیم ملی بخش تالو کشورمان نتوانست نظر کادر فنی را برای پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورمان جلب کند، گفت‌: با اقتدار کامل و آمادگی بالا اردوی تیم ملی را ترک کردم.

اردوی تیم ملی را با آمادگی بالا ترک کردم

شمیم مهدی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در‌باره عدم انتخابش در مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی بانوان کشور اظهار کرد‌: تمرینات دشوار و سختی را پشت سر گذاشتم و ایمان داشتم که می‌توانم یکی از اعضای تیم ملی باشم که این امر با صلاحدید کادر فنی محقق نشد‌.

قهرمان ووشوی بانوان کشور عنوان کرد‌: با توجه به اینکه در سبک تای‌چی‌چوان و اجرای فرم دست و شمشیر به خوبی توانستم مراحل مختلف این سبک را انجام دهم، نمی‌دانم چرا کادر فنی تیم ملی امتیازی به من ندادند‌.

این بانوی ووشوکار قزوینی با اشاره به اینکه اجرایش در حضور حضرتی و پورغلامی دو داور بین‌المللی کشورمان در محل آکادمی ووشو کشور برگزار شد، ادامه داد: در پایان حتی داوران از اجرای من به نیکی یاد کردند و به این نکته که اجرای بی‌نقصی داشتم اشاره داشتند‌.

ملی‌پوش قزوینی تیم ملی کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه با بیان اینکه در سبک تای‌چی‌چوان حریفی ندارد، اضافه کرد‌: فکر می‌کنم هدف کادر فنی این بود که در این سبک نماینده‌ای برای بانوان در مسابقات آسیایی نداشته باشند.

مهدی‌پور با انتقاد از کادر فنی تیم ملی کشورمان گفت‌: با توجه به اینکه در این مدت تمرینات سختی را پشت سر گذاشته بودم مربیان تیم ووشوی کشورمان می‌توانستند خیلی زودتر از این‌ها به ورزشکاران اعلام کنند که در این سبک نمی‌خواهند نماینده‌ای داشته باشند‌.

این بانوی ملی‌پوش قزوینی با بیان اینکه از عملکرد خود در این رقابت‌ها رضایت کامل دارد، افزود: اگر چه کمی از انتخاب نشدن برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا ناراحت شدم، اما تنها ورزشکاری بودم که با لبخند اردوی تیم ملی را ترک کردم‌.

مهدی‌‌پور با اشاره به اینکه تمریناتش را برای حضور در مسابقات جهانی طی روزهای آینده از سر می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدوارم نظر کادر فنی تا آستانه رقابت‌های آسیایی تغییر کند و یک بار دیگر این فرصت برای ملی‌پوش شدنم حاصل شود‌.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول