اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی سنندج:

244 طرح کشاورزی در انتظار دریافت تسهیلات بانکی هستند

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 244 طرح کشاورزی به بانک‌های عامل استان معرفی و در انتظار دریافت تسهیلات هستند.

244 طرح کشاورزی در انتظار دریافت تسهیلات بانکی هستند

فرید سپری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تاکنون 57 طرح از تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک دو میلیارد و 590 میلیون ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

وی افزود: 244 طرح کشاورزی دیگر نیز در راستای انجام فعالیت در حوزه مشاغل خانگی تصویب شده‌ است که برای اجرای آنها به 10 میلیارد و 230 میلیون ریال اعتبار نیاز است.

مدیرجهاد کشاورزی سنندج تصریح کرد: با اعطای این تسهیلات با اجرای طرح‌های مشاغل خانگی برای 244 نفر در بخش کشاورزی و دامپروری شغل ایجاد می‌شود.

سپری اضافه کرد: این طرح‌ها برای مشاغل و بخش‌هایی از قبیل پرورش‌دهندگان گاوشیری، پرورش گوسفند داشتی، پرواربندی گوساله، پرورش زنبور‌ عسل، ماهیان زینتی و قزل‌آلا، پرورش بوقلمون گوشتی و مرغ بومی است.

* مزارع سنندج در مقابل آفت سن ایمن‌سازی می‌شوند 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج اظهار کرد: مبارزه با آفات و بیماری‌های مزارع شهرستان سنندج به‌ویژه در مقابل آفت سن یکی از اقدامات مهمی است که به جد پیگیری می‌شود.

سپری افزود: سه‌ هزار هکتار از مزارع این شهرستان برای مبارزه با آفت سن مادر و یک هزار هکتار نیز برای از بین رفتن علف‌های هرز سمپاشی شده‌اند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مرحله اول 10 هزار هکتار از اراضی و مزارع این شهرستان به منظور مقابله با آفات و بیماری‌ها سمپاشی شوند.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول