اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرمی:

ترویج سیره اهل بیت جامعه را به سلامت نفس می‌رساند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان گرمی گفت: تکیه بر فرهنگ ناب اسلام و سیره اهل بیت عصمت و طهارت جامعه اسلامی را در تمام ابعاد به تهذیب نفس و سلامت حرکت می‌رساند.

ترویج سیره اهل بیت جامعه را به سلامت نفس می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام یدالله صفری عصر امروز در مراسم تجلیل از خادمان رضوی در شهرستان گرمی اظهار داشت:‌ اگر ایران اسلامی ما امروز توانسته است در بسیاری از حوزه‌های فرهنگی، معنوی و اعتقادی به توفیقاتی دست یابد در سایه تمسک به فرهنگ اهل بیت، ارزش‌های اسلامی و آموزه‌های ناب دینی بوده است.

وی با ستایش از مقام ارزش‌مدار چنین فرهنگ با اصالت تصریح کرد: با توطئه‌ها و ترفندهای مختلف دشمن چنین اندوخته‌ای ارزشمند آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را از بین برده و به تهذیب واقعی جامعه از هر فساد و تباهی کمک می‌کند.

صفری برگزاری برنامه‌های متنوع در طول سال با محوریت فرهنگ نبوی، علوی، فاطمی، حسینی و رضوی را ارزشمند و دارای نتایج مثبت و سازنده دانست و خاطرنشان کرد: در پالایش افکار جامعه نیز به نهادینه شدن چنین فرهنگ الگویی نیاز داریم تا بتوانیم بسیاری از اهداف و ارزش‌های اعتقادی را محقق کنیم.

به گزارش فارس، امام جمعه گرمی با اشاره به مرزی بودن شهرستان گرمی ادامه داد: در حالی که کانال‌های نظام بیگانه سعی می‌کنند فرهنگ ما را دچار آسیب و تخطیه واقعی کنند وظیفه همه ما است که با تکیه بر فرهنگ ناب اسلام و مقدسات دینی از حریم پاک و شایسته نظام اسلامی دفاع کنیم.

در ادامه این مراسم یکی از اساتید حوزه و دانشگاه اردبیل و عضو بنیاد فرهنگ رضوی در سخنانی گفت: ارادت مؤمن به اهل بیت برخاسته از عقیده و ایمان کامل به جایگاه معنوی و آسمانی آنها است.

حجت‌الاسلام احمد جدیدی افزود: ترویج این فرهنگ آحاد جامعه را از خطا و لغزش دور می‌کند و به عظمت و اوج رساندن ارزش‌ها و باورهای اسلامی کمک مؤثری می‌کند.

وی خطر بزرگ برای جامعه اسلامی را تلاش دشمن در مسیر استحاله فرهنگی و اعتقادی توصیف کرد و اظهار داشت: اندیشه ناب اسلام هر حرکت ضد دینی را تبدیل به فرصت بالندگی و ضربه زدن به خود استکبار می‌کند.

در این جشنواره برنامه‌های متنوعی نظیر قرائت شعر، مداحی و مرثیه‌سرایی انجام شد و از خادمان رضوی گرمی احمدیان، اجاقی و دشتی تجلیل و به قید قرعه از 10 نفر شرکت‌کننده در این جشنواره با اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تجلیل شد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول