اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌رضوی خبر داد

جمع‌آوری 280 هزار نامه مردم خراسان‌رضوی به رئیس ‌جمهور

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌رضوی از جمع‌آوری 280 هزار نامه مردم استان به رئیس‌ جمهور خبر داد.

جمع‌آوری 280 هزار نامه مردم خراسان‌رضوی به رئیس ‌جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در بازدید از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت که به منظور پی‌گیری روند پاسخ‌گویی به درخواست‌های مردم در حاشیه سفر چهارم هیئت دولت به خراسان‌رضوی صورت گرفت، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مدت این سفر اطلاعات 280 هزار نامه، 156 هزار تماس تلفنی از طریق سامانه 111 و 80 هزار ملاقات چهره به چهره از سوی وزرا، معاونان و مدیران‌ کل کشوری و استانی جمع‌آوری شده است.

وی افزود: از سوی دولت اعتباری ویژه به همین منظور اختصاص یافته است که پس از جمع‌بندی نامه‌ها و ارجاع آن به دستگاه‌های مربوطه به استان اختصاص پیدا می‌کند.

استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه یکی از سنت‌های دولت نهم و دهم ارتباط نزدیک مردم و دولت است، گفت: اگر چه پاسخگویی به 100 درصد نیازهای مردم امکان‌پذیر نیست ولی در حد توان از تمام امکانات برای رفع احتیاجات و نیازهای ضروری مردم استفاده می‌شود.

محمدعلی جعفری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات استانداری خراسان‌رضوی نیز در این مراسم از اتمام تفکیک و خلاصه‌برداری 150 هزار نامه تاکنون خبر داد.

وی افزود: این سامانه در اداره‌کل پست خراسان‌رضوی مستقر است و هم‌اکنون بیش از 500 نفر کار باز کردن نامه، ثبت، خلاصه‌برداری و ارجاع آن به دستگا‌ه‌های مربوطه را برعهده دارند.

انتهای پیام/ر30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول