اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد

ضرورت اطلاع‌رسانی برکات سفرهای رئیس جمهوری در گنبدکاووس

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس بر اطلاع‌رسانی برکات پروژه‌های مصوب رئیس جمهوری و اقدامات اجرایی در شهرها و روستاها تاکید کرد.

ضرورت اطلاع‌رسانی برکات سفرهای رئیس جمهوری در گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدتقی قزل‎سفلی عصر امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری جشنواره صدمین سفر رئیس جمهوری در شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: این جشنواره به مناسبت یکصدمین سفر رئیس جمهوری برگزار و در آن تاثیرات اجرای مصوبات ریاست جمهوری نشان داده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این جشنواره دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهوری به نمایش در خواهد آمد تصریح کرد: در این راستا هر یک از ادارات غرفه‌هایی هم از رهاوردهای سفر رئیس جمهوری در حاشیه همایش خواهند داشت.

قزل‌سفلی با بیان اینکه در مرحله اول و دوم و سوم سفرهای رئیس جمهوری به استان گلستان 166 مصوبه مربوط به شهرستان گنبدکاووس بوده است اظهار داشت: 80 درصد این پروژه‌ها در شهرستان اجرایی و اقدام شده و بقیه در دست اقدام است. 

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گنبدکاووس برخی از این مصوبات را احداث پست 63 کیلوولت برق، اصلاح شبکه برق گنبدکاووس، احداث موزه و ثبت جهانی برج قابوس و پوشش مخابراتی تکمیل سیلو، ساخت سالن‎های ورزشی و دیگر پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: در اهمیت سفرهای استانی رئیس جمهور همین بس که هر چه ارتباط مسئولان با مردم بیشتر باشد عدالت بیشتر رعایت می‌شود.

وی در خصوص طرح‎های در دست اقدام نیز احداث خانه‌های بهداشت، احداث 19 سالن ورزشی در مدارس، اجرای طرح‎های هادی گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‎یافته داشلی‎برون را عنوان کرد و افزود: جمع‌آوری هدایت آب‎های سطحی، چهار بانده کردن جاده آق‎قلا- گنبدکاووس و زیباسازی امامزاده یحیی‎بن‎زید (ع) از مطالبات مردمی است.

قزل‌سفلی اظهار داشت: برای برگزاری جشنواره سفر استانی رئیس جمهور ستاد تشکیل شده و برنامه‌هایی تدوین شده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول