اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدی‌نژاد در جمع مردم چناران:

امروز بالاترین عمل صالح ساختن ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌امروز بالاترین عمل صالح ساختن ایران بوده و این عمل بالا بردن پرچم توحید و عدالت است.

امروز بالاترین عمل صالح ساختن ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود احمدی‌نژاد دقایقی پیش در جمع مردم شهرستان چناران که در ادامه یکصدمین سفر هیات دولت به خراسان‌رضوی حاضر شده بود با بیان اینکه مردم شهرستان چناران مردمانی نجیب، ‌پرتلاش و خستگی ناپذیر هستند، اظهار داشت: مردم این شهرستان صدها سال است که در این دشت با ایمان قوی،‌ اراده مستحکم،‌ تلاش خستگی ناپذیر و قلب‌های پاک و دست‌های پربرکت به آبادانی و اعتلای ایران و فرهنگ و آرمان‌های الهی پرداخته‌اند.

وی افزود: سلام و درود خدا بر شهیدان، جانبازان، فرهنگیان، دانشجویان و مردم چناران،‌ مردمانی شهید پرور و ولایت‌مدار، 33 سال است از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام دفاع و پای آن ایستاده‌اند.

رئیس جمهور کشورمان با بیان اینکه عقل والاترین هدیه خدا به انسان است گفت: فطرت انسان‌ها، راهنمای هستی انسان‌ها است که خدای متعال برای آنها قرار داده است.

وی افزود: کسانی که در صراط مستقیم الهی و با سرعت به سمت قله‌های کمال حرکت می‌کنند عاقلانند، یکی از ویژگی‌های‌ عاقلان این است که به دنبال دستاوردهای ماندگار هستند و همه حال در حال تلاشند و درآمد و دستاوردهای ماندگار دارند و همیشه در راه خدا و برای خدا به تلاش می‌پردازند.

احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه باید همواره دستاوردهای ماندگار داشته باشیم، اظهار داشت: انسان‌ها زمانی برای خود می‌توانند دنیایی ابدی را فراهم کنند که دستاوردهای آنها در این دنیا ماندگار باشد و به اعمال دنیوی نپردازند، اینکه امروز می‌بینیم سلاح و موشک‌های کشتار جمعی درست کرده و به جنگ با ملت‌ها می‌پردازند افراد بی‌عقلی هستند که تنها برای این دنیای خود دست به این اقدامات می‌زنند و به فکر دنیای ابدی نیستند.

رئیس جمهور اسلامی ایران ادامه داد: آن چیزی که در یک زندگی ابدی می‌ماند اعمال صالح و اعمال نیکو و خدمت به دیگران و مقابله با ظلم و تلاش کردن برای آباد کردن و سازندگی جامعه است که در زندگی ابدی ماندگار خواهد ماند.

وی در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با بیان آنکه تمام بدبختی‌های عالم بشری در طول تاریخ از سوی کسانی بوده که به جای پی‌گیری امور ماندگار به دنبال امور گذرا بودند، خاطرنشان کرد: تمام جنگ‌ها، کشتارها و تجاوزها در طول تاریخ و امروزه نیز به همین دلیل است و این افراد به جای اینکه به دنبال اموری ماندگار باشند به دنبال اموری گذرا هستند.

احمدی‌نژاد ادامه داد: برای مثال صهیونیست‌ها را نگاه کنید که ملت فلسطین را این‌گونه تحت فشار قرار می‌دهند و به دنبال وارث ملت‌های منطقه هستند اما باید بدانند که پس از اینکه غارت کردند در زندگی ابدی برای آنها چیزی نخواهد ماند.

رئیس جمهور گفت: اگر به جای اینکه به کشورهای عراق و افغانستان حمل کرده و به جای نابودی تنها مقداری از این هزینه را صرف آبادانی این کشورها قرار می‌دادند امروز کشورهای عراق و افغانستان نیز با آنها دوست می‌بودند و به دنبال ریشه‌کنی آنها نبودند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید ایران را ساخت و این وظیفه همگان است، تصریح کرد: عزیزان من بنده از طرف شما به آنها می‌گویم که بدانند ملت ایران درخت تناوری است که ریشه آن در اعماق تاریخ است و شاخ و برگ‌های آن آسمان را فرا گرفته و مانند آنها تازه به دوران رسیده نیست، این ملت صدها مثل شما را به اعماق جهنم فرستاده، شما که دیگر چیزی برای این ملت حساب نمی‌شوید.

احمدی‌نژاد افزود:‌ امروز بالاترین عمل صالح ساختن ایران است و این عمل صالح بالا بردن پرچم توحید و عدالت است.

رئیس جمهور تاکید کرد: امروز همگی باید آستین همت را بالا زده و در راستای ساختن و سازندگی ایران همت و تلاش کنیم.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول