اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود:

برنامه محوری از جمله اهداف سفر‌های رئیس‌جمهور است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان جوانرود گفت: گسترش عدالت، پیشرفت، مهرورزی و برنامه محوری از جمله اهداف سفر‌های رئیس‌جمهور است.

برنامه محوری از جمله اهداف سفر‌های رئیس‌جمهور است

مصطفی عظیمی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، گفت: سفر‌های استانی و حضور مسئولان کشوری در میان مردم باعث اعتماد مردم به نظام می‌شود.

عظیمی ادامه داد: حضور مسئولان و لمس کردن مشکلات مردم و رفتن اعضای هیئت دولت به مناطق محروم باعث رسیدگی به این مناطق شده و این خود باعث حضور در صحنه‌های مختلف و سرنوشت‌ساز می‌شود.

وی تعداد پروژ‌هایی که در دولت نهم و دهم در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده را امری مثبت ارزیابی کرد.

فرماندار شهرستان جوانرود با اشاره به اهداف سفرهای استانی هیئت دولت تصریح کرد: گسترش عدالت، پیشرفت، مهرورزی و برنامه محوری از جمله اهداف سفر‌های رئیس‌جمهور است.

عظیمی افزود: یکصدمین سفر‌های استانی هیئت دولت تنها در دولت نهم و دهم تحقق یافت که این خود بیان‌کننده مردم‌سالاری و عدالت‌محوری است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر آل‌سعود و آل‌خلیفه برای الحاق بحرین به عربستان خاطر‌نشان کرد: مسلمانان باید در مقابل کفار قرار گیرند نه به آنان خدمت کنند.

فرماندار شهرستان جوانرود در پایان گفت: مشکل دنیای اسلام این است که سران برخی از کشورهای اسلامی از جمله آل‌سعود در کشوری که مرکز وحی الهی و وحدت مسلمانان است به جای اینکه به خدا توکل کنند و منشا خیر و همگرایی برای مسلمانان جهان باشند خودشان نوکر کفر جهانی شده‌اند و باعث تفرقه میان مسلمانان هستند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول