اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساخت بیمارستان جدید آذرشهر

مصوبه سفر دوم رئیس‌جمهور به آذرشهر هنوز عملی نشده است

خبرگزاری فارس: فرماندار آذرشهر از عدم احداث بیمارستان جدید این شهرستان که از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور به استان است انتقاد کرد و گفت: در مورد این بیمارستان به مردم این قدر امروز و فردا کرده‌ایم که دیگر حرفی برای گفتن نداریم.

مصوبه سفر دوم رئیس‌جمهور به آذرشهر هنوز عملی نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان آذرشهر، اسماعیل آذریان اظهار کرد: احداث بیمارستان جدید در سفر دوم هیئت دولت به آذربایجان‌شرقی تصویب شده که متاسفانه تاکنون حتی کلنگ‌زنی هم نشده است.

وی تصریح کرد: زمین مورد نیاز این بیمارستان از طرف مسئولان شهرستان آذرشهر در اختیار مسئولان بهداشت و درمان قرار گرفته ولی کارهای مقدماتی و طراحی و نقشه‌کشی آن بسیار کند پیش می‌رود.

فرماندار آذرشهر با ابراز ناخرسندی از روند کارهای اولیه احداث بیمارستان جدید این شهرستان خاطرنشان کرد: بعد از آماده شدن نقش‌های اجرایی آن مسئولان راه و شهرسازی تا به حال کارهای اجرایی آن را آغاز نکرده‌اند.

آذریان با اعلام اینکه برای احداث بیمارستان جدید شهرستان آذرشهر از محل اعتبارات ملی حدود 110 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است، یادآوری کرد: سال گذشته از این مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون ریال اختصاص یافته است.

فرماندار آذرشهر اظهار کرد: خدمات درمانی و بهداشتی از نیازهای اولیه مردم است و در مورد ساخت بیمارستان جدید این شهرستان هم به مردم منطقه این قدر امروز و فردا کرده‌ایم که دیگر حرفی برای گفتن نداریم.

وی با اشاره به موقعیت اقلیمی شهرستان آذرشهر ابراز کرد: فصل کاری در مناطق سردسیر بسیار محدود است و نباید در انجام کارهای ساختمانی آن هم با حجم بالا کندی و کوتاهی صورت گیرد.

فرماندار آذرشهر در ادامه گفت: تنها بیمارستان قدیمی این شهرستان با ظرفیت 48 تختی برای نیازهای درمانی 120 هزار نفر جمعیت منطقه جوابگو نیست و علاوه بر آن آذرشهر در مسیر جاده مواصلاتی استان آذربایجان‌شرقی با استان‌های آذربایجان‌غربی، کردستان و کرمانشاه نیز واقع شده است. 

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول