اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی:

96 بیمارستان در کشور در دست احداث است

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: 96 بیمارستان در سطح کشور در دست احداث داریم که اکثر آنها پیشرفت فیزیکی خوبی دارند.

96 بیمارستان در کشور در دست احداث است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، علی نیکزاد عصر امروز در بازدید از بیمارستان 160 تختخوابی چالوس بیان داشت: بیمارستان 160 تختخوابی چالوس نیمه اول سال91 به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: شروع ساخت این بیمارستان از خرداد سال 86 شروع شد و اکنون از پیشرفت فیزیکی 85 درصدی برخوردار است.

نیکزاد ادامه داد: نام این بیمارستان 160 تختخوابی است اما 217 تخت بیمارستانی در بخش‌های مختلف در این بیمارستان دیده شده است تا بتوان خدمت‌رسانی خوبی را به مردم ارایه داد.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تاکنون 20 میلیارد تومان بابت ساخت این بیمارستان دولت پرداخت کرده و تا چهار میلیارد تومان دیگر نیز برای 15 درصد باقیمانده نیاز به اعتبار دارد.

این مسئول افزود: بخش‌های مختلفی در این بیمارستان شامل بخش اورژانس، بخش درمانگاه، بخش بستری، شش اتاق عمل، بخش سی‌سی‌یو، بخش ای‌سی‌یو، پیش‌بینی شده است.

نیکزاد تصریح کرد: در استان مازندران در حال حاضر 10 پروژه با مجموع هزار و 500 تخت در حال اجرا داریم و چندین بیمارستان 10 تختخوابی در شهرهای لاریجان، کیاکلا، کیاسر و شیرگاه نیز افتتاح شده است.

وی گفت: این بیمارستان دارای 14 هزار و 520 متر زیربنا است و 750 متر زیربنا نیز مربوط به ساختمان‌های جنبی این بیمارستان به شمار می‌رود.

نیکزاد گفت: این بیمارستان از انشعاب گاز، برق، آب، تلفن و تصفیه‌خانه اختصاصی برخوردار است.

وی از وجود 96 بیمارستان در حال ساخت در کشور خبر داد و گفت: ساماندهی و اتمام بیمارستان‌های در دست ساخت یکی از اولویت‌های این وزارتخانه است که نظارت مستمری بر روند احداث آنها صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول