اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری 141 قاچاقچی

42 میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه کشف شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان مراغه از کشف 42 میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان طی سال گذشته خبر داد و گفت: در این ارتباط 141 قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

42 میلیارد ریال کالای قاچاق در مراغه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از  مراغه، منصور صادقی‌اصل بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالای مراغه اظهار کرد: نیروی انتظامی مراغه سال گذشته در مبارزه با قاچاق کالا مقام نخست استانی را کسب کرد.

وی افزود: پارسال پرسنل تلاشگر نیروی انتظامی مراغه سال گذشته در امر مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا 42 میلیارد ریال کالای قاچاق کشف کرده‌اند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در این ارتباط 141 نفر از قاچاقچیان کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه بیشتر کالاهای کشف شده را سیگار، لباس‌های خارجی، ترقه، لوازم خانگی و سایر کالای قاچاق اعلام کرد.

صادقی‌اصل در ادامه خواستار طراحی سیستم یکپارچه مقابله با کالای قاچاق در مراغه خبر داد.

وی با اشاره به سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی بر افزایش آگاهی‌های عمومی از طریق رسانه‌ها و آموزش و پرورش برای مقابله با قاچاق کالا و اهمیت دادن به تولید داخلی تاکید کرد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول