اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال

ماهان از تهران با سهمیه آسیایی برمی‌گردد

خبرگزاری فارس: تیم بسکتبال فولاد ماهان برای جبران مافات در نرسیدن به فینال لیگ برتر بسکتبال، باید سهمیه آسیایی را کسب کند تا با نتیجه‌ای خوب لیگ را به پایان برساند.

ماهان از تهران با سهمیه آسیایی برمی‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، بازی سوم دیدار رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال فردا پی‌گیری می‌شود و تیم ماهان در تهران به دیدار تیم دانشگاه آزاد می‌رود.

تیم ماهان در دو بازی رفت این مرحله که از امتیاز میزبانی استفاده می‌کرد، توانست با اختلاف قابل توجه تیم تهرانی را شکست دهد و برای کسب عنوان سومی امیدوار شود.

شاگردان محسن صادق‌زاده در صورتی که این بازی را با برتری پشت سر بگذارند، با کسب مقام سومی، سهمیه شرکت در مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا را نیز به دست می‌آورد که نتیجه خوبی برای این تیم در نخستین فصل حضورش در لیگ است.

تیم اصفهانی در مرحله نیمه‌نهایی نیز دو بازی رفت را برابر پتروشیمی بندر با برتری پشت سر گذاشت اما در نهایت سه بازی باقی مانده را مغلوب شد تا از صعود به فینال بازبماند.

تیم ماهان نباید در بازی سوم تمرکزش را از دست بدهد، زیرا ممکن است باخت در بازی سوم، به انگیزه‌ای برای تیم مقابل تبدیل شود و در نهایت ماهانی‌ها هم‌چون مرحله گذشته دست خالی باقی بمانند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول