اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهداشتی وزیر بهداشت:

نمی‌دانم برخی نقل‌ قول‌های وزیر بهداشت از کجا آورده می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نمی‌دانم چه زمانی وزیر بهداشت گفته است که نسخه 02 پزشک خانواده با همین اشکالات اجرایی شود و این نقل ‌قول‌های برخی پزشکان از طرف وزیر بهداشت از کجا آورده می‌شود.

نمی‌دانم برخی نقل‌ قول‌های وزیر بهداشت از کجا آورده می‌شود

علیرضا مصداقی‌نیا در حاشیه سفر خود به اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: جز قرآن که اشکالی بر آن وارد نیست هر چیزی که به دست بشر نوشته شود، اشکالاتی دارد.

وی با اشاره به اینکه تمام این اشکالاتی که بر نسخه 02 گرفته شده به مرور زمان رفع می‌شود، بیان داشت: طرح پزشک خانواده بهترین کاری است که می‌توانست در عرصه نظام سلامت انجام بگیرد.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: درست نیست که بگویم در اجرای طرح پزشک خانواده در روستاها، شهرهای زیر 50 هزار نفر موفق نبودیم هر چند نواقصی هم به همراه داشته است.

وی ادامه داد: اجرای طرح پزشک خانواده در روستاها افتخارآمیز بوده است.

مصداقی‌نیا با اشاره به اینکه طرح پزشک خانواده به تصویب سه وزیر بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزیر دفاع رسیده است، خبر داد و بیان داشت: این طرح پس از تصویب شورای‌عالی و هیئت دولت ابلاغ و طبق برنامه پنجم توسعه کشور که نه وزیر بهداشت و نه معاونان فعلی بودند، موظف به اجرای آن در شهرها با همین قوانین شدند.

وی ادامه داد: تمام اشکالات وارد شده به نسخه 02 پزشک خانواده توضیح داده شده و به دنبال قانع کردن این افراد هستیم و برای 19 استان کشور هم‌اکنون پاسخ اشکالات داده شده است.

مصداقی‌نیا اضافه کرد: این طرح در شش ماه اول سال 91 با هماهنگی که بین مسئولان وزارت بهداشت، بیمه‌ها و رؤسای دانشگاه‌ها علوم پزشکی سراسر کشور به وجود آمده است، اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون بین مسئولان وزارت بهداشت و تأمین اجتماعی مشکلی وجود ندارد، ادامه داد: تنظیمات اولیه برای اجرای پزشک خانواده در شهرها نوشته شده است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول