اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد

بهره‌برداری از 2 بوستان در قزوین تا پایان فصل بهار

خبرگزاری فارس: به گفته مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بوستان اندیشه و فاز دو بوستان نرگس (بانوان) تا پایان فصل بهار به بهره‌برداری می‌رسند.

بهره‌برداری از 2 بوستان در قزوین تا پایان فصل بهار

حسین بهزاد‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین گفت: فاز دو بوستان بانوان تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان فصل بهار به بهره‌برداری می‌رسد.

بهزاد‌پور ادامه داد: اعتبار اجرای طرح، 5 میلیارد و 160 میلیون ریال و مساحت این بوستان یک هکتار است.

وی اهداف اجرای این طرح را فراهم‌کردن محلی امن و آرام برای بانوان، ایجاد مکان‌های ورزشی ویژه آنان و در کنار آن افزایش سرانه فضای سبز شهروندان قزوینی برشمرد.

مدیر منطقه دو شهرداری در ‌ارتباط‌‌ با امکانات موجود در این در بوستان تصریح کرد: از جمله این امکانات می‌توان از زمین پینگ‌پنگ، تنیس، مسیر‌های ویژه پیاده‌روی، فضای سبز و سرویس‌های خدماتی و بهداشتی نام برد.

بهزاد‌پور بیان کرد: شهرداری قزوین در صدد است تا از طریق هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، زمینی را نیز برای احداث فاز سوم این بوستان تملک و برای انجام عملیات آماده کند.

وی به احداث بوستان همسایگی اندیشه در حوزه مدیریتی خود اشاره و اذعان کرد: این بوستان نیز با هدف دسترسی ساکنان محله‌های فردوسی و میرعماد به فضای بوستانی در دست اجراست، اعتباری افزون بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

مدیر منطقه دو شهرداری با بیان اینکه بوستان یاد شده در پشت بیمارستان دهخدا قرار گرفته است تصریح کرد: عملیات عمرانی آماده‌سازی این بوستان از مرداد ماه سال گذشته آغاز شده و پس از انجام دیوار‌کشی پیرامون آن، اتاقک‌ها و بخشی از موزائیک کف بوستان انجام شده است. 

بهزادپور عنوان کرد: بوستان اندیشه پس از آماده‌سازی به منظور احداث فضای بوستانی در اختیار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین قرار می‌گیرد و در ابتدای تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول