اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

تصویب 47 طرح کشاورزی و دامپروری با 25 میلیارد تومان اعتبار

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل از تصویب 47 طرح کشاورزی و دامپروری با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان در استان اردبیل خبر داد.

تصویب 47 طرح کشاورزی و دامپروری با 25 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی اردبیل اظهار داشت: 300 میلیون ریال تسهیلات برای متقاضیان بخش‌های مختلف توسعه کشاورزی در نظر گرفته شده است که در این زمینه از بین 580 نفر ارایه‌کننده طرح کشاورزی بعد از استعلام 460 نفر صاحب صلاحیت تشخیص داده شده و توانسته‌اند در سامانه توسعه بخش کشاورزی اطلاعات خود را وارد کنند.

وی تصریح کرد: بانک‌های عامل موظف هستند تسهیلات این تعداد متقاضیان را به سرعت پرداخت کنند تا زمینه اشتغال برای فعالان این بخش فراهم شود.

صابری با تاکید بر رونق بخش کشاورزی در سایه حمایت نهادها و مجموعه‌های غیردولتی خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های قانونی پیش‌بینی شده ساماندهی افراد جویای کار و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی انجام شده است.

این مسئول اضافه کرد: علاقه‌مندان تا سقف 30 میلیون تومان از تسهیلات بانکی در توسعه این بخش استفاده می‌کنند.

وی اجرا و پرداخت تسهیلات طرح‌های کشاورزی و دامداری در استان را جز برنامه‌های اولویت‌دار اعلام کرد و ادامه داد: در این زمینه کمیته‌های نظارتی متشکل از نمایندگان استانداری، جهادکشاورزی، بانک کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید بر تمام مراحل و اجرای طرح‌های کشاورزی نظارت کنند.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل در ادامه به ثبت‌نام بیش از 5 هزار و 877 نفر در سامانه توسعه بخش کشاورزی اشاره کرد و بیان داشت: نظارت بر اجرا و پرداخت تسهیلات طرح‌های کشاورزی و دامداری در سطح استان در رأس برنامه‌های کارگروه توسعه کشاورزی است.

وی در ادامه گفت: در شهرستان‌های استان نیز باید بر اساس رعایت سقف تسهیلات و واجدین شرایط به متقاضیان وام‌های مورد نظر بعد از بررسی کارشناسی پرداخت شده و تعداد اشتغالزایی و هزینه متناسب با تسهیلات طرح توسعه کشاورزی مد نظر قرار گیرد.

صابری افزود: این استان از توانمندی فوق‌العاده‌ای در بخش کشاورزی و تولید محصولات استراتژیک برخوردار است به طوری که می‌توان با تکیه بر این توانمندی‌ها به نیازهای مختلف پاسخ گفت.

رئیس کارگروه توسعه کشاورزی تصریح کرد: کمیته‌های نظارت متشکل از نمایندگان استانداری، جهادکشاورزی، بانک کشاورزی، تعاون و کار در کلیه مراحل و اجرای طرح‌ها نظارت داشته و سعی می‌کنند در این زمینه راهگشای امور باشند.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول