اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کارکنان شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران انجام شد،

کمک 11 میلیون تومانی به زندانیان غیرعمد جم

خبرگزاری فارس: کارکنان شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران 11 میلیون تومان در جشن گلریزان به زندانیان غیر عمد کمک کردند.

کمک 11 میلیون تومانی به زندانیان غیرعمد جم
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سرپرست فرمانداری جم در آیین جشن گلریزان شهرستان جم که به منظور کمک به زندانیان غیرعمد برگزار شد با اشاره به اهمیت و ارزش ماه رمضان و شب‌های قدر اظهار داشت: ماه رمضان ماه مهمانی خداوند است و در این مهمانی باید بهره کافی و وافی را ببریم و باید از این سفره استفاده کنیم.
ناصر کشاورزی افزود: کمک به همنوعان و دستگیری از افراد مستمند امری بسیار لازم و ضروری است و در اسلام سفارش زیادی به این مهم شده و امیدوار هستیم بتوانیم در این جشن در کمک به زندانیان غیرعمد کار مفیدی انجام دهیم.
سرپرست فرمانداری جم از تلاش و همت مسئولان ستاد دیه برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تقدیر و تشکر کرد و فعالیت‌های این ستاد را کاری بزرگ و والا دانست.
رئیس ستاد رسیدگی به امور دیه و زندانیان استان بوشهر نیز در این آیین تصریح کرد: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک به حفظ امنیت اجتماعی است و نجات زندانی، نجات خانواده آنان از آسیب‌های اجتماعی و اقدامی مفید در راستای پیشگیری از وقوع جرم است.
اکبر محبی گفت: ستاد دیه استان در سال های گذشته بیش از 1345 زندانی غیرعمد را با کمک‌های خیران و مردم آزاد کرده و این امر در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر بسزایی دارد.
وی بیان داشت: این اقدام کارکنان شرکت خدمات غیرصنعتی جم بسیار مفید و ارزشمند است و ثواب ارزشمندی دارد.
معاونت پشتیبانی شرکت خدمات غیرصنعتی نیز به پیشقدم بودن این شرکت در تمام فعالیت‌های مردمی و خداپسندانه شهرستان جم اشاره کرد و افزود: شرکت خدمات غیرصنعتی خود را مانند آحاد مردم جم می‌داند و در این راستا در تمام مراسم و مناسکی که در این شهر برگزار می‌شود حضور فعال دارد.
محمد حسن‌نژاد اذعان داشت: کارکنان رسمی و پیمانکاری شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران مبلغ 11 میلیون تومان در جشن گلریزان شهرستان جم اهدا کرده‌اند و انتظار داریم در آینده نیز این مراسمات تداوم داشته باشد.
در پایان این مراسم نیز هدایای شرکت‌ها، سازمان‌ها و مدیران بخش‌های مختلف شهرستان برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد جمع‌آوری شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول