اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسهیل در ارائه خدمات صورت گرفت

ثبت‌نام 9000 بهره‌بردار کهگیلویه‌ای در سامانه هوشمند کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه گفت: به منظور تسهیل در ارائه خدمات 9000 بهره‌بردار کهگیلویه‌ای در سامانه هوشمند کشاورزی ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام 9000 بهره‌بردار کهگیلویه‌ای در سامانه هوشمند کشاورزی

سید عمران تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: بهره‌بردار بخش کشاورزی شامل تمامی مرغداران، دامداران، کشاورزان، باغداران، زنبورداران، آبزی پروران بدون محاسبه مساحت و تعداد می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه با اشاره به راه‌اندازی سامانه مشخصات بهره‌برداران تصریح کرد: در برنامه‌ریزی کلان و چشم‌انداز بخش کشاورزی نیازمند اطلاعات دقیق و به هنگام از کلیه منابع بخش کشاورزی هستیم و سامانه مشخصات بهره‌‌‌برداران بخش کشاورزی برای این منظور راه‌اندازی شده است.

تقوی ابراز داشت: بهره‌برداران می‌توانند با مراجعه به دفاتر ICT روستایی، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر شرکت‌‌های تعاونی تولید و مراکز خدمات جهاد کشاورزی نسبت به ثبت‌نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: از این پس کلیه خدمات دولتی نظیر تسهیلات بانکی و کمک‌های یارانه‌ای که در آینده نزدیک به بهره‌برداران تعلق می‌گیرد از طریق همین سامانه انجام می‌شود و آنها در صورتی می‌توانند از این خدمات استفاده کنند که در این سامانه ثبت‌نام کرده باشند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان کهگیلویه برنامه‌ریزی تولید و تعیین الگوی کشت، تعیین میزان محصولات مختلف کشاورزی و تعیین نهاده‌های مورد نیاز تولید، برنامه‌ریزی برای بازار محصولات اعم از مصرف داخلی و صادرات محصولات مازاد بر نیاز  و جابجایی خدماتی که از ناحیه دولت به بهره‌برداران تعلق می‌گیرد از اهداف این سیستم اعلام کرد و گفت: با به دست آمدن آمار در بخش کشاورزی بسیاری از اهداف و امور در این بخش هدفمند می‌شود.

تقوی در ادامه گفت: در شهرستان کهگیلویه تاکنون بیش از 9 هزار نفر بهره‌بردار در سامانه بهره‌برداران ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در بخش مرکزی 4 هزار و 500، لنده 700، دیشموک 2 هزار و 600 و چاروسا یک هزار و 200 بهره‌بردار مشخصات خود را در سامانه به ثبت رسانده‌اند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کهگیلویه گفت: امیدواریم بهره‌برداران هرچه زودتر با مراجعه به سامانه مشخصات خود را ثبت نمایند.

انتهای پیام/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول