اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس خبر داد

نبود زیرساخت‌های لازم در استخراج معادن آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و جایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: در زیرساخت‌های لازم برای استخراج معادن آذربایجان‌غربی با مشکل مواجه هستیم.

نبود زیرساخت‌های لازم در استخراج معادن آذربایجان‌غربی

موید حسینی صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از معادن استان آذربایجان‌غربی استخراج نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در این زمینه توانایی چندانی نداریم، تصریح کرد: نبود زیرساخت‌های لازم برای استخراج بهینه از معادن مشکل اصلی بخش معدن استان است.

این مسئول افزود: در حال حاضر بخش اعظمی از محصولات معدنی استان به دلیل کمبود واحدهای فرآوری به صورت خام در بازار عرضه می‌شود که این مشکل به دلیل کمبودهای موجود در زیرساخت‌های صنعتی استان است.

حسینی‌صدر با بیان اینکه معادن آذربایجان‌غربی دارای ظرفیت‌های مهم توسعه و اشتغال هستند، اعلام کرد: برای استفاده از این ظرفیت‌ها باید برنامه‌ریزی اصولی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ظرفیت معادن می‌توان در زمینه اشتغالزایی استفاده کرد، اظهار داشت: برای اینکه دولت در عملی‌کردن تعهد اشتغال اعلام شده در استان موفق شود باید اقشار مختلف جامعه با همکاری و هماهنگی مضاعفی در این راستا گام بردارند و زمینه را برای ورود افراد بیکار فراهم کنند.

حسینی‌صدر تصریح کرد: برای محقق‌شدن این موضوع باید فرصت‌های اشتغال به طور برابر برای همه ایجاد شود تا همه افراد به تناسب تحصیلات، تخصص و قابلیت‌های خود در یک حوزه خاص به چرخه اقتصاد وارد شوند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول