اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد

49 مصوبه درمانی رهاورد چهار سفر دولت به چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حاصل چهار سفر دولت به این استان 49مصوبه در حوزه سلامت بود که برای اجرای این تعداد مصوبه 643 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

49 مصوبه درمانی رهاورد چهار سفر دولت به چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا ایمانی بعدازظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت در مصلای بزرگ شهرکرد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه که همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است، مردم به طور اجمالی با عملکرد دولت عدالت‌محور نهم و دهم در بخش‌های مختلف آشنا می‌شوند.

ایمانی ادامه داد: مردم در این نمایشگاه با کسب آگاهی از خدمات دولت عدالت‌محور نهم و دهم می‌توانند این دولت را با دولت‌های قبلی مقایسه کنند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به چهار سفر هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: حاصل این چهار سفر 49 مصوبه در حوزه دانشگاه علوم‌پزشکی بود که برای اجرای این تعداد مصوبه 643 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: 100 درصد مصوبات سفر اول استانی هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری اجرایی شده و مصوبات سفر دوم نیز 60 درصد اجرا شده است.

ایمانی با بیان این که پروژه‌های مصوب سفر سوم هیئت دولت به این استان از پیشرفت فیزیکی 20 درصدی برخوردار است گفت: تمام پروژه‌های مصوب سفر اول و دوم هیئت دولت به استان چهارمحال و بختیاری تا پایان همین دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری اذعان داشت: بعد از نمایشگاه نیز عملکرد مجموعه استان باید به نحو چشمگیری ارتقا پیدا کند تا رضایتمندی مردم این استان از دولت عدالت‌محور نهم و دهم و همچنین نظام مقدس جمهوری اسلامی بیشتر از گذشته شود.

گفتنی است نمایشگاه دست‌آوردهای یک‌صدمین سفر استانی هیئت دولت در چهارمحال و بختیاری همزمان با سراسر کشور از روز شنبه 23 اردیبهشت آغاز شده و تا جمعه 29  اردیبهشت‌ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/غ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول