اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

محاب، بی‌حاشیه‌ترین تشکل غیردولتی آبیک است

خبرگزاری فارس: فرماندار آبیک گفت: مؤسسه خیریه حمایت از بیماران و نیازمندان محاب شهرستان آبیک بی‌حاشیه‌ترین تشکل غیر دولتی است که خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهد.

محاب، بی‌حاشیه‌ترین تشکل غیردولتی آبیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، پیش از ظهر امروز هوشنگ اعلایی در بازدید از مؤسسه خیریه حمایت از بیماران و نیازمندان محاب شهرستان آبیک اظهار کرد: در برخی از مؤسسات غیر دولتی این شهرستان بخش قابل توجهی از فرصت‌ها صرف مسائل حاشیه‌ای می‌شود که به دلیل ورود د‌ر مباحث سیاسی با مشکلاتی مواجه می‌شویم که برای تنویر افکار عمومی باید اطلاع‌رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه خدمات مؤسسه محاب ارزنده و قابل تحسین است، افزود: مسئولان این مؤسسه با عشق و علاقه به بیماران و نیازمندان خدمات‌رسانی می‌کند، زیرا اگر با عشق و علاقه نبود با مشکلات فراوانی مواجه می‌شدند و به موفقیت کنونی دست نمی‌یافتند.

این مسئول ادامه داد: در برخی از ادارات امکانات موجود هست ولی رضایت‌مندی مردم پایین است، ولی مسئولان مؤسسه محاب برای رضای خدا و عاشقانه فعالیت می‌کنند و همه را از خود راضی نگه داشته‌اند.

فرماندار آبیک تصریح کرد: از صمیم قلب به وجود مؤسسه محاب در شهرستان آبیک افتخار می‌کنم، زیرا بدون کمک دولتی و کوچک‌ترین منت به بیماران و نیازمندان خدمت می‌رساند، ولی برخی از ادارات حمایتی ممکن است به مردم خدماتی ارائه دهند که در آخر بر سر مردم هزار منت هم بگذارند.

اعلایی بیان کرد: مؤسسه محاب با سربلندی، موفقیت و سرافرازی به فعالیت خود استمرار بخشید و با ارتباط تنگاتنگ با مردم توانسته به مسیر خود ادامه دهد.

وی خاطر‌نشان کرد: حمایت از تشکل‌های غیر دولتی را در دستور کار داریم و اقدام ویژه‌ای را برای مؤسسه محاب در نظر خواهیم گرفت.

مدیرعامل مؤسسه محاب آبیک نیز از همکاری و حمایت‌های مسئولان قدردانی کرد و افزود: این مؤسسه حتی یک ریال بودجه دولتی ندارد و با کمک مردم و خیرین توانسته خدمات شایانی را به بیماران و نیازمندان ارائه دهد.

شهلا وحیدی ادامه داد: پرونده بیماران خاص با تشخیص پزشک مشاور در این مؤسسه تشکیل می‌شود‌.

وی تصریح کرد: برای حسابرسی دقیق و مستندسازی فعالیت‌های مؤسسه از اداره امور مالیاتی درخواست ناظر مالیاتی کرده‌ایم که بر کمک‌های مردمی نظارت داشته باشد تا هزینه‌ها صرف امور بیماران و نیازمندان شود.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول