اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران مطرح کرد

‌غیبت سازمان‌های دولتی‌ در جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران

خبرگزاری فارس: دبیر دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش از ‌حضور نیافتن سازمان‌های دولتی صنعتی در این جشنواره اظهار گلایه کرد.

‌غیبت سازمان‌های دولتی‌ در جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری مهدی قربانپور صبح امروز در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش در سالن اجتماعات هلال احمر مازندران اظهار داشت: جشنواره از سال 89 کار خود را در دانشگاه صنعتی شریف آغاز کرد و یک جشنواره کاملا دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی امسال به صورت همزمان در 17 استان در حال برگزاری است تصریح کرد: ‌پنج استان به عنوان استان‌های ویژه معرفی شدند که مازندران هم یکی از استان‌های ویژه در برگزاری جشنواره است.

قربانپور با اشاره به اینکه افتتاحیه جشنواره در مازندران به صورت پرشور از نوشهر آغاز شد، ادامه داد:‌ ابتکاری که در مازندران اتفاق افتاد ایجاد بخش رهاورد صنایع مازندران است که از دو ماه قبل، عکاسان استان و کشور در یک تور تفریحی- کاری در مکان‌های صنعتی استان حضور یافته و با صنعتگران ارتباط برقرار کردند و محصول آن 31 عکس از 28 عکاس بود که در بخش جنبی جشنواره به نمایش درآمد.

این مسئول با بیان اینکه 22 فیلم به دبیرخانه جشنواره ارسال شد گفت:‌ هفت فیلم در بخش مسابقه و دو فیلم در بخش جنبی به نمایش درآمد.

دبیر دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش، اهداف جشنواره را نشان‌ دادن توانمندی‌های صنعتی استان عنوان کرد و بیان داشت: سینما عاملی است برای ارتباط و دیده شدن تلاشی که در بخش صنعت صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ‌حضور نیافتن سازمان‌های دولتی صنعتی در این جشنواره سبب گلایه است.

قربانپور متذکر شد: بیش از دو ماه است که نامه‌های متعددی به مدیران صنایع ارسال شده و درخواست داشتیم که به دلیل اینکه صنعت استان شرایط بدی را تجربه می‌کند در جشنواره حضور داشته باشند، اما نتوانستیم صنایع را متقاعد کنیم که حضور پررنگی در جشنواره داشته باشند.

این مسئول با اشاره به اینکه شاید مدیران صنعتی درگیر حاشیه بوده و فکر می‌کنند جشنواره فیلم صنعتی، نیاز صنعت استان نیست تصریح کرد:‌ وقتی صنعت در شرایط بدی به سر می‌برد مدیران صنایع باید شرایط مفرحی را برای صنعت ایجاد کنند.

دبیر دومین جشنواره فیلم‌های صنعتی مازندران جهش با بیان اینکه صنایع به این فضا نیاز دارند افزود: خرسندیم که به واسطه همت پرشور و حضور و تلاش جمعی از هنرمندان خوب استان، جشنواره آغاز شد اما ای کاش جشنواره مورد حمایت بیشتری قرار می‌گرفت.

وی ادامه داد:‌ خرسندیم که از بخش دولتی فقط یک خودرو برای برگزاری جشنواره در اختیار ما قرار دادند و امیدوارم مرا ببخشید که این اندازه صریح در مراسم اختتامیه صحبت می‌کنم.

قربانپور با اشاره به اینکه استاندار مازندران به هشت دستگاه صنعتی و فرهنگی دستور داد تا در برگزاری جشنواره سهیم باشند گفت:‌ شش روز قبل از برگزاری جشنواره، جلسه‌ای در استانداری تشکیل شد که نتیجه آن همان یک دستگاه خودرو بود.

این مسئول با بیان اینکه در دوره‌های بعدی جشنواره حضور نخواهم یافت اضافه کرد:‌ امیدوارم جشنواره در سال‌های بعد به درستی برگزار شده و این تلاش به اتفاقی مثبت تبدیل شود تا صنایع استان از این فضا بهره بگیرند.

انتهای پیام/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول