به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در بازدید از سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت که به منظور پیگیری روند پاسخگویی به درخواستهای مردم در حاشیه سفر چهارم هیئت دولت به خراسانرضوی صورت گرفت، با اعلام این خبر اظهار کرد: در مدت این سفر اطلاعات 280 هزار نامه، 156 هزار تماس تلفنی از طریق سامانه 111 و 80 هزار ملاقات چهره به چهره از سوی وزرا، معاونان و مدیران کل کشوری و استانی جمعآوری شده است.
وی افزود: از سوی دولت اعتباری ویژه به همین منظور اختصاص یافته است که پس از جمعبندی نامهها و ارجاع آن به دستگاههای مربوطه به استان اختصاص پیدا میکند.
استاندار خراسانرضوی با بیان اینکه یکی از سنتهای دولت نهم و دهم ارتباط نزدیک مردم و دولت است، گفت: اگر چه پاسخگویی به 100 درصد نیازهای مردم امکانپذیر نیست ولی در حد توان از تمام امکانات برای رفع احتیاجات و نیازهای ضروری مردم استفاده میشود.
محمدعلی جعفری مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری خراسانرضوی نیز در این مراسم از اتمام تفکیک و خلاصهبرداری 150 هزار نامه تاکنون خبر داد.
وی افزود: این سامانه در ادارهکل پست خراسانرضوی مستقر است و هماکنون بیش از 500 نفر کار باز کردن نامه، ثبت، خلاصهبرداری و ارجاع آن به دستگاههای مربوطه را برعهده دارند.
انتهای پیام/ر30/ط4000