اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هشدار فرماندار پاوه به گران‌فروشان

بازرسی‌های نامحسوس در دستور کار/ واحدهای متخلف را پلمب می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرماندار پاوه گفت: بازرسان نامحسوس کمبسیون نظارت و تنظیم بازار، واحدهای متخلف را شناسایی کرده و این واحدها بدون هیچ اغماضی پلمب می‌شوند.

بازرسی‌های نامحسوس در دستور کار/ واحدهای متخلف را پلمب می‌کنیم

حسین خدرویسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در پاوه، ضمن اشاره به وجود برخی کاستی‌ها در برخورد با گران‌فروشان، اظهار کرد: یکی از روش‌های مبارزه با گران‌فروشی برخورد با واحدهای متخلف در زمینه احتکار اقلام اساسی مورد نیاز مردم است و ما در نظر داریم با استفاده از بازرسی‌های نامحسوس و گزارش‌های دریافتی از افراد معتمد واحدهای متخلف در زمینه گران‌فروشی و احتکار مواد غذایی را شناسایی کنیم.

وی گفت: به واحدهایی که برای اولین بار مرتکب اعمال خلاف قانون شده باشند، به‌صورت جدی تذکر می‌دهیم و چنانچه واحدی قبلا تذکر دریافت کرده و به آن بی‌توجهی کرده باشد، بدون هیچ اغماضی پلمب شده و با آن طبق نص‌ صریح قانون برخورد می‌شود.

فرماندار پاوه خاطر نشان کرد: ناامن کردن بازار برای متخلفان و سود‌جویان تنها با همکاری و همراهی مردم امکان پذیر است و ما آماده رسیدگی به شکایت‌های مردمی از واحدهای متخلف در سریع‌ترین زمان ممکن هستیم.

وی افزود: چنانچه شکایات تلفنی مردم از صنوف متخلف به صورت مطلوب از سوی واحدهای مسئول پیگیری نشود، شهروندان می‌توانند شکایات خود را به اداره تعزیرات حکومتی منعکس کنند تا به موارد مطرح شده به‌دقت رسیدگی شده و نتیجه کار به اطلاع عموم برسد.

خدرویسی تصریح کرد: گران‌فروشی مصداق بارز فرصت‌طلبی است و این کار تنها به قصد سودجویی انجام می‌گیرد و لازم است با برخورد قانونی اجازه میدان‌داری را از متخلفان گرفت.

وی گفت: برخی قیمت‌های کنونی بازار با نرخ‌های مصوب فاصله دارد و این تفاوت قیمت نشان‌دهنده وجود رویکرد خلاف قانون در میان برخی اصناف است و لازم است این قانون شکنی‌ها پایان یابد.

فرماندار پاوه گفت: پایش مستمر بازار و رصد قیمت‌ها از وظایف مهم ستاد تنظیم بازار است و هر مسئولی در زمینه کاری خود کوتاهی کند مواخذه شده و باید به مردم و دولت پاسخ‌گو باشد.

خدرویسی در بخش دیگری از گفت‌و‌گوی خود، ضمن اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، عنوان کرد: تحقق فرامین مقام معظم رهبری در درجه اول باعث کاهش معضل بیکاری در کشور شده و رشد اقتصادی را شتاب می‌بخشد.

وی گفت: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب، دولت برنامه‌های خوبی برای حمایت از تولید‌کنندگان واقعی در دست اقدام دارد و می‌کوشد با حمایت از صنعت و کشاورزی، بیکاری را ریشه‌کن کرده و مردم را به خرید محصولات ایرانی در مقابل کالای خارجی ترغیب کند.

فرماندار پاوه در واکنش به گزارش اخیر خبرگزاری فارس در خصوص قاچاق دام زنده از مرزهای غربی، اظهار کرد: دولت در ماه‌های پایانی سال گذشته هر گونه خروج دام زنده از کشور را ممنوع اعلام کرده و این کار جرم محسوب می‌شود.

خدرویسی با تقدیر از تلاش‌های مستمر نیروهای مرزبانی، تاکید کرد: از نیروهای خدومی که در مرزهای شهرستان به خدمت مشغول هستند، خواسته شده بیش از پیش به این امر حساسیت نشان دهند و هر چه در توان دارند برای مبارزه با پدیده قاچاق، به کار گیرند.

انتهای پیام/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول