اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام ‌آباد ‌غرب هشدار داد

برخورد قاطعانه با هرگونه گرانفروشی

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌ آباد ‌غرب گفت: با هرگونه گرانفروشی و تخلف واحدهای صنفی بصورت قاطع و محکم برخورد خواهد شد.

برخورد قاطعانه با هرگونه گرانفروشی

 صدر‌الله بابلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به منظور کنترل قیمت و تنظیم بازار، جلسه کمیته تنظیم بازار در شهرستان اسلام‌ آباد ‌غرب برگزار می‌شود.

وی به واحدهای صنفی درباره گرانفروشی هشدار داد و تاکید کرد: با هرگونه گرانفروشی و تخلف واحدهای صنفی بصورت قاطع و محکم برخورد می‌شود.

فرماندار اسلام ‌آباد غرب اضافه کرد: با توجه به تاکیدهای استاندار کرمانشاه و در راستای خدمت به مردم‌، 50 بازرس به صورت تمام وقت برای کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند.

فرماندار اسلام‌ آباد‌ غرب با اشاره به قیمت‌های مختلف بعضی از کالاهایی که در سطح شهر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، تصریح کرد: بازرسان تعزیرات باید با ظرافت خاصی فاصله قیمت‌ها را در سطح شهر کاهش دهند، همچنین با متخلفانی که اختلاف قیمت‌ها را بالا می‌برند برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای فروردین‌ امسال تاکنون از هزار و 317 واحد صنفی بازرسی به عمل آمده که منجر به تشکیل پرونده تخلف به تعداد 127 مورد برای 97 واحد صنفی شد و در مجموع متخلفان به میزان هفتاد و شش میلیون و 450 هزار ریال جریمه شدند.

بابلی با اشاره به اجرای طرح "شبنم" در کشور، ادامه داد: در این طرح بازرسان در سطح شهر کالا‌هایی که دارای بارکد خارجی هستند را شناسایی می‌کنند تا در کنار این بارکد‌، بارکد ایرانی نیز ثبت شود.

وی طرح "شبنم" را کنترل کالاهای وارداتی دانست و افزود: این طرح در شهرستان اسلام آباد غرب نیز اجرا شده است.

فرماندار اسلام آباد غرب در پایان گفت: برای تنظیم بازار به همکاری مردم با اکیپ‌های بازرسی نیاز داریم، از این رو از مردم می‌خواهیم که در صورت مشاهده تخلف مراتب را به اطلاع بازرسان مربوطه برسانند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول