اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات کرمان:

کرمان قطب رسانه‌ای کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کرمان گفت: با عنایت به کمیت نشریات و تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد، استان کرمان قطب رسانه‌ای کشور است.

کرمان قطب رسانه‌ای کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدصادق طاهری چهارشنبه شب در دومین نشست تخصصی ماهانه مدیران رسانه‌های استان کرمان اظهار داشت: روزنامه‌نگاران باید در تحلیل‌های خود منصفانه عمل کنند.

وی با بیان اینکه بحث اختلافات در خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان از اواخر سال گذشته با برگزاری انتخابات بازرسان و انتخاب مدیر جدید خانه آغاز شد، اظهار داشت: اندکی از اعضای هیئت‌مدیره با برگزاری این انتخابات احساس ضرر کردند.

طاهری تقویت رگه‌های حمایت‌های نظام و دولت از دوره جدید خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان را یکی از تفاوت‌های اصلی این خانه با مجموعه‌های قبلی برشمرد.

وی بیان داشت: خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان طی فعالیت دوره جدید 40 مصوبه دارد و هیئت‌مدیره این خانه و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارائه خدماتی مانند هدیه روز خبرنگار و وام به اصحاب رسانه تلاش کردند.

طاهری تصریح کرد: مدیر سابق خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان بر حسب انتصاب انتخاب شد تا خروجی تلاش‌های هیئت‌مدیره را اجرایی کند.

وی گفت: در جریان اختلافات خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان سعی شد تا به صورت غیر اخلاقی رفتار نکنیم، اما در زمان مناسب به صحبت‌هایی که گفته شد و مطالبی نوشته شده است، پاسخ داده می‌شود.

طاهری با تأکید بر اینکه ما به هیچ فردی هتک حرمت نکردیم، اذعان داشت: بعضی از افراد مخالف نشست منصوب به مقام معظم رهبری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هستند  و روزنامه‌ها را هتک حرمت کردند.

وی با طرح این سئوال که این هتک حرمت‌ها چه معنی می‌تواند داشته باشد، ابراز داشت: بسیاری از امضاهای افراد در نامه مربوط به برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده منطبق بر جایگاه قانونی نیست.

طاهری اذعان داشت: در بین امضاکنندگان نامه درخواست مجمع عمومی فوق‌العاده خانه مطبوعات نام کودک 9 ساله و پیرزن 70 ساله نیز وجود دارد که این امر ساز و کار قانونی ندارد.

وی ابراز امیدواری کرد تعداد افراد خواهان برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان هستند به حد نصاب برسند تا در این مجمع گزارش‌ها ارائه شود و ناگفته‌ها بیان شود و اصحاب رسانه در این زمینه قضاوت کنند.

طاهری استان کرمان را قطب رسانه‌ای کشور برشمرد و ابراز داشت: خرد جمعی بر فعالیت‌های خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان حاکم بوده و کارها توسط هیئت‌مدیره صورت گرفته است.

انتهای پیام/غ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول