اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر:

رسانه می‌تواند اصلاح‌گر جامعه باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: اگر یاد خدا و تقوا همراه با رسانه باشد، بی‌تردید می‌تواند جامعه را اصلاح کند.

رسانه می‌تواند اصلاح‌گر جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سردار سالار آبنوش بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی و رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: جایگاه رسانه و روابط عمومی در جهان امروز بسیار مهم و حساس است و اهمیت آن نیز باید توسط خود اهالی رسانه و روابط عمومی تبیین شود.

وی با تأکید بر برگزاری نشست‌های مستمر میان اهالی رسانه در طول سال عنوان کرد: باید از تبادل نظر و هم‌اندیشی در خصوص انسجام رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها بهره برد.

فرمانده سپاه استان قزوین با اشاره به عملیات مهار هواپیمای جاسوسی آمریکا در آسمان کشورمان عنوان کرد: مهار، فرود آوردن، رمزگشایی و مهندسی معکوس صورت گرفته بر روی هواپیمای جاسوسی آمریکا نشان از توان جمهوری اسلامی است و همه باید به این خودباوری برسند.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پوچ و حبابی هستند ولی توسط رسانه و روابط عمومی خود را برجسته می‌کنند.

آبنوش با بیان اینکه نقش روابط عمومی و رسانه بسیار برجسته است، تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در تبلیغ و تخریب بسیار برجسته است و اگر رسانه‌ای تهذیب نفس و تقوا نداشته باشد به راحتی در مسیر تخریب می‌افتد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) یادآور شد: جایگاه و شأن انسان این نیست که هرجا منافعش در خطر باشد، آدمیت را کنار بگذارد ولی فرهنگ غرب این چنین است، در صورتی که فرهنگ اصیل ما که همان فرهنگ اهل بیت است، منافع شخصی را مقدم بر منافع دیگران نمی‌داند.

آبنوش با بیان اینکه هرچه داریم از اهل بیت است، اضافه کرد: رسانه‌ها باید فرهنگ کمک به هم‌نوع را که برگرفته از اهل بیت است برای مردم تبیین کنند.

وی خاطرنشان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از جمله مسائلی است که باید توسط رسانه‌ها برجسته شده و فواید آن نیز توسط روابط عمومی‌ها بازگو شود.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) یادآور شد: اگر رسانه‌ها در راستای رسالتشان حرکت کنند، آسیب‌ها و هزینه‌ها نیز کمتر می‌شود و انسجام رسانه‌ها در بیان اخبار سبب می‌شود تا هیچ مسئولی به خود اجازه ندهد بی‌قانونی و بداخلاقی کند.

آبنوش اضافه کرد: رسانه‌ها زبان نظام هستند و رسالت سنگینی برای اصلاح جامعه بر دوش دارند.

وی با اشاره به نامگذاری سال 91 توسط مقام معظم رهبری، تأکید کرد: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد است و رسانه‌ها باید در این راستا حرکت کنند.

فرمانده سپاه استان قزوین اضافه کرد: اگر تهذیب و تقوا همراه با کار رسانه‌ها باشد، بی‌تردید اجری همانند شهادت نصیب اهالی رسانه می‌شود.

وی با اشاره به کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع بحرین توسط نیروهای آل خلیفه و آل سعود عنوان کرد: برجسته کردن حوادث بحرین باید توسط رسانه‌ها گسترش یابد تا همه دنیا این جنایت‌ها را لمس کرده و چهره واقعی استکبار را ببینند.

انتهای پیام/آ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول