اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک:

آبیک قابلیت برگزاری جشنواره‌های ملی را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: شهرستان آبیک قابلیت برگزاری جشنواره‌هایی در سطح ملی را نیز دارد.

آبیک قابلیت برگزاری جشنواره‌های ملی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، محمدحسین نصیری عصر چهارشنبه در اختتامیه نخستین جشنواره هنر و گلاب این شهرستان گفت: برگزاری جشنواره هنر و گلاب بیانگر این مطلب است که شهرستان آبیک از ظرفیت‌های بالایی برای برگزاری برنامه‌های استانی و حتی کشوری برخوردار است.

وی افزود: در سال گذشته پیشنهاد چنین جشنواره‌ای را به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین دادیم که مورد قبول واقع شد و امسال توانستیم این جشنواره را برگزار کنیم.

این مسئول ادامه داد: برگزاری جشنواره هنر و گلاب یک حرکت فرهنگی و هنری است که به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و تلفیق هنر و گل محمدی شور و نشاط ویژه‌ای به مردم بخشید.

نصیری خاطرنشان کرد: در بخش شعر 195 اثر از 64 شاعر و 234 قطعه عکس از 55 عکاس از 12 استان کشور به دبیرخانه جشنواره (کانون ادبی نیما) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبیک ارسال شده است.

وی استقبال مردم از جشنواره مذکور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مساعدت‌های خوب مسئولان استانی و شهرستانی دلیل موفقیت این جشنواره است.

اجرای تواشیح، اجرای تئاتر صحنه‌ای، قرائت شعر، اجرای موسیقی زنده سنتی، اجرای مراسم گلاب‌گیری و فروش گلاب و گیاهان دارویی، ثبت نام از حضار در کلاس‌های کانون‌های هنرهای تجسمی، نمایش، سینمای جوان، ادبی نیما، قرآن و نهج‌البلاغه، موسیقی و انجمن خوشنویسی و نیز تجلیل از برگزیدگان جشنواره از برنامه‌های جنبی جشنواره هنر و گلاب شهرستان آبیک بود.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول