اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان جشنواره ششم غرب کشور

برترین‌های جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج معرفی شدند.

برترین‌های جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های غرب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در بخش خبر مطبوعات رتبه سوم به هفته‌نامه کرمانشاه، رتبه دوم به هاجر صفابخش از هفته‌نامه سیروان از کردستان و رتبه نخست به فاطمه رسولی از روزنامه صدای ملت همدان اهدا شد.

در بخش مصاحبه نشریات نیز رتبه سوم به مصاحبه جمال ملایی از هفته‌نامه سیروان از کردستان، رتبه دوم به فاطمه حبیبی از هفته‌نامه پیام همدان و رتبه اول نیز به حجت الهامی از روزنامه فردای ما از آذربایجان غربی تعلق گرفت.

در بخش صفحه آرایی نیز فرشته حاجی میرزایی از هفته نامه سیروان از کردستان حائز رتبه سوم شد، آری عبدی از هفته‌نامه دیدگاه کردستان دوم و شکوفه بیدری از هفته‌نامه کرمانشاه نیز رتبه نخست را از آن خود کرد.

در بخش عکس خبری ماشالله سیدخانی در تپش قلم از آذربایجان‌غربی با اثر دست‌کاری پلاک خودرو رتبه سوم، عبدالله مرادی بلشتی از استان کرمانشاه در نشریه صفیر غرب رتبه دوم و رحیمه موسوی از آذربایجان‌غربی از نشریه تپش قلم با اثر مراسم شبیه‌خوانی اربعین رتبه نخست را کسب کردند.

در بخش نشریات برتر هفته‌نامه دیدگاه از کردستان با مدیر مسئولی ناصر خالدیان رتبه اول، دیار کهن از استان کردستان با مدیر مسئولی علی لکی‌زاده رتبه دوم و دو هفته‌نامه به‌هیز و نیشتمان نیز به طور مشترک هر دو از کردستان رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش خبر خبرگزاری‌ها هم مسعود احمدی از ایرنا کردستان رتبه اول و صلاح زارعی از ایسنا کردستان دوم شدند.

در بخش گزارش مطبوعات محلی شیروان یاری با دو اثر رویاهای که آجر می‌شوند و خزان گلستان قالی در کردستان مندرج در هفته‌نامه سیروان از کردستان اول شد، اکرم چاردولی با دو اثر اینجا محرومیت را تقسیم   می‌کنند و پارکینگ پاشنه آشیل مدیریت شهری همدان از روزنامه همدان پیام  رتبه دوم و آزاده طغانی روشن با اثر کارگران ساختمانی میدان‌های شهر را رها نمی‌کنند باز هم از روزنامه همدان پیام نفر سوم شد.

در بخش گزارش تصویری نیز خبرگزاری مهر استان لرستان با دو اثر شنای کودکان در کانال آب و بافت فرسوده شهری خرم آباد رتبه سوم را کسب کرد و امین رستم‌زاده از خبرگزاری ایسنا استان آذربایجان‌غربی با اثر حادثه سقوط هواپیما نفر دوم شد و به دلیل نبود کارهای نه چندان حرفه‌ای نفر اول این بخش اعلام نشد.

در بخش سرمقاله و یادداشت نیز صادق صیفی به‌ خاطر سرمقاله گیر کار کجاست از نشریه سیمره استان لرستان اول شد، ایرج سلیمان‌زاده با سرمقاله زمین در آسمان متری چند از نشریه ارمغان آذربایجان‌غربی دوم شد و  بازنشستگی یا معافیت از زندگی اثر مهناز روزبهانیاز نشریه آوای ملایر و فقر سوژه و روح‌پردازی ناشیانه سیما در نشریه تپش اثر میرهاشم موسوی به طور مشترک رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش مقالات نیز اسفندیار سپهری‌نیا با عنوان مطالبات چندین ساله کارمندان و سکوت مسئولان حائز رتبه نخست شد، آسیب‌شناسی انتخابات لرستان اثر محمد طاهر کنعانی از نشریه سیمره دوم و قلمرو دین در عرصه اخلاق اثر عبدالحسین خسروپناه در نشریه راستان لرستان سوم شد.

در بخش ویژه جشنواره نیز ناصر شمس‌بخش با اثر از توحید تا تثلیث در نشریه راستان لرستان اول شد و یدالله طاقتی به خاطر اثر بی‌رمقی همدان در سال جهاد اقتصادی در نشریه پیام همدان مقام دوم را کسب کرد.

در این بخش همچنین به صورت مشترک اسدالله ربانی مهر با اثر پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در 33 بهار انقلاب در نشریه هگمتانه، ملیحه سیفی با اثر نهادینه کردن ارزش‌ها برای کودکان یک ضرورت است از خبرگزاری ایکنا کردستان دوم و محمد ولی کاکایی با اثر هه‌تاو له ولاتی گولان از ماهنامه تبیان کردستان سوم شدند.

سید داود سجادی در بخش تیتر با تیتر آتش مهر در دل آذر شعله‌ور شد از نشریه آوای زاگرس ایلام مقام اول، زهره کریم‌زاده با اثر پروانه‌ها در مرداب از نشریه رازآور کرمانشاه دوم و به صورت مشترک سیدبهزاد احمدی با تیتر پایان یک حادثه، آغاز یک مسئله در نشریه دیار کهن کردستان و محمدجعفر یارانی با تیتر قبیله هنر، غبار از پایتخت گرفت در نشریه بیان لر سوم شدند.

در بخش طنز مکتوب هم پرویز گراوند از هفته‌نامه سیمره، روح الله صالحی از ماهنامه فردای نهاوند و کریم‌رضا دریکوند از هفته‌نامه سیمره لرستان مقام‌های برتر این بخش را کسب کردند.

در بخش کاریکاتور نیز محمد نظری با اثر بدون شرح از نشریه همدان پیام، سامان احمدی با اثر نقش کتاب در فرهنگ انسانی و زندگی بشری از روزنامه ابوذر کرمانشاه و یاسر دلفان با بدون شرح از هفته‌نامه سیروان لرستان نفرات برتر این بخش جشنواره معرفی شدند.

در بخش موضوعی سال نیز ایرج سلیمان‌زاده از آذربایجان‌غربی اول شد و مهین داوری و سمیه سجادی از ایلام به صورت مشترک دوم و مجید آوج از کردستان رتبه سوم را کسب کرد.

در این جشنواره خبرگزاری کردپرس از استان کردستان، خبرگزاری ایسنا از استان آذربایجان‌غربی و خبرگزاری ایکنا از کردستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش خبرگزاری را کسب کردند.

به نفرات اول این جشنواره در هر بخش لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 6 میلیون ریال، نفرات دوم لوح تقدیر، تندیس جشنواره و مبلغ 4 میلیون ریال و نفرات سوم نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 2 میلیون ریال وجه نقد اهدا شد.

علی‌اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی، علیرضا کتابدار، محمدجواد رضائیان، محمود مختاریان، علیرضا ذاکری و گیتا علی‌آبادی داوری آثار این دوره از جشنواره را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/غ10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول