اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش کردستان خبر داد

شرکت 326 پروژه علمی در جشنواره جابربن‌حیان

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان گفت: 326 پروژه علمی در مرحله استانی جشنواره جابربن‌حیان شرکت داشته است.

شرکت 326 پروژه علمی در جشنواره جابربن‌حیان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، صدیقه عبدالهی ظهر امروز در حاشیه برگزاری دومین جشنواره دانش‌آموزی جابربن‌حیان در سنندج اظهار کرد: این پروژه‌ها از 16 ناحیه آموزش و پرورش استان به این جشنواره ارسال شده و شرکت پروژه‌ها در این جشنواره نیز بر‌ اساس سهمیه نواحی و مناطق آموزشی استان بوده است.

وی افزود: این پروژه‌ها به عناوین مختلف شامل آزمایش، مدل، تحقیق، نمایش علمی و جمع‌آوری اختصاص دارد. 

وی برگزاری جشنواره را یک رقابت سالم و هیجان‌انگیز علمی بین دانش‌آموزان دوره ابتدایی خواند و یادآور شد: در طول این جشنواره پروژه‌های علمی دانش‌آموزان در قالب نمایشگاه علمی ارائه و داوری می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان خاطرنشان کرد: این جشنواره به دانش‌آموزان دوره ابتدایی اختصاص دارد که در مرحله استانی این جشنواره 708 نفر از دانش‌آموزان دوره ابتدایی سراسر استان شرکت کرده‌اند.

عبدالهی اضافه کرد: جشنواره دانش‌آموزی جابربن‌حیان یک مسابقه نیست بلکه یک رقابت سالم و هیجان‌انگیز در میان دانش‌آموزان است.

در حاشیه این جشنواره نمایشگاهی از آثار برتر دانش‌آموزان شرکت‌کننده در جشنواره از تاریخ 23 تا 27 اردیبهشت‌ماه در محل تربیت معلم دایر شده و علاقمندان می‌توانند از نزدیک با پروژه‌های دانش‌آموزان آشنا شوند. 

جشنواره جابربن‌حیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش کردستان، معلمان و دانش‌آموزان ابتدایی در سنندج آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول