اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان خبر داد

حضور بهترین عکاسان کشور در جشنواره ملی اردیبهشت هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن عکاسان هرمزگان گفت: بهترین عکاسان کشور در هفتمین جشنواره ملی عکس اردیبهشت هرمزگان حضور یافته‌اند.

حضور بهترین عکاسان کشور در جشنواره ملی اردیبهشت هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حسام‌الدین انصاریان پیش از ظهر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه عکس هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس اردیبهشت هرمزگان علت افزایش سطح کیفی بخش عکس جشنواره اردیبهشت را انسجام در برگزاری آن دانست و اظهار داشت: عمل به تمام موارد مطرح شده در فراخوان جشنواره عکس اردیبهشت توسط انجمن عکاسان هرمزگان، موجب اعتماد عکاسان سراسر کشور به این جشنواره شده و به همین علت بهترین عکاسان کشور در جشنواره اردیبهشت حضور یافته‌اند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری بخش عکس جشنواره اردیبهشت اشاره کرد و افزود: ایجاد پل ارتباطی میان عکاسان هرمزگانی با بهترین عکاسان کشور و هم‌چنین تبدیل شدن به یکی از بهترین جشنواره‌های عکس کشور از جمله اهداف مهم ما در برگزاری جشنواره اردیبهشت بود که تا حدود زیادی به این اهداف دست یافته‌ایم.

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان ادامه داد: هم‌اکنون جشنواره اردیبهشت از نظر تعداد دوره‌های برگزاری بعد از دوسالانه ملی عکس ایران در رتبه دوم کشور قرار گرفته و جایگاه مناسبی را در میان جشنواره‌های عکاسی کشور پیدا کرده است.

انصاریان حمایت مسئولان را در راستای بین المللی شدن جشنواره اردیبهشت ضروری دانست و بیان داشت: چاپ کتاب جشنواره یکی از استانداردهای جشنواره‌های بین‌المللی عکس محسوب می‌شود که در این راستا کمک مسئولان به علت هزینه‌های بسیار بالای چاپ کتاب عکس بسیار ضروری است و امیدوارم امسال بتوانیم با حمایت‌های مالی کتاب عکس جشنواره را چاپ کنیم.

وی در ادامه به حضور پررنگ عکاسان هرمزگانی در مرحله نهایی جشنواره اردیبهشت هرمزگان اشاره کرد و بیان داشت: در این دوره 13 عکاس هرمزگانی با 19 اثر به مرحله نهایی راه یافته‌اند که این موفقیت به علت تلاش‌های خود عکاسان هرمزگانی و هم‌چنین اجرای برنامه‌های انجمن عکاسان طی سال‌های گذشته به دست آمده است.

رئیس انجمن عکاسان هرمزگان اذعان داشت: در گذشته عکاسان هرمزگانی نمی‌توانستند به مراحل پایانی جشنواره‌های عکاسی کشور راه پیدا کنند، اما تنها در این دوره سه عکاس هرمزگانی به مرحله پایانی دوسالانه ملی عکس ایران مهم‌ترین جشنواره عکاسی کشور که تیرماه برگزار خواهد شد، راه یافته اند.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول