اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان خبر داد

تصویب 530 مصوبه در سه دور سفر ریاست جمهوری به زنجان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان از تصویب 530 مصوبه در سه دور سفر ریاست جمهوری به زنجان خبر داد.

تصویب 530 مصوبه در سه دور سفر ریاست جمهوری به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان عباس راشاد عصر امروز در جلسه پاسداشت یکصدمین سفر ریاست جمهوری اظهار کرد: سفرهای ریاست جمهوری به استان و به تبع آن شهرستان زنجان دارای تبعات بسیاری بوده است.

وی با بیان اینکه 20 مورد از مصوبه‌های دولت به شهرستان زنجان شکل پروژه نداشته ولی جزو پروژه‌ها محسوب می‌شوند، افزود: در مجموع شهرستان زنجان دارای 550  پروژه از محل مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به این شهرستان است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اعتبارات سفرهای استانی تصریح کرد: اعتبار مصوب برای 530 پروژه در شهرستان زنجان 3 هزار و 540 میلیارد تومان است.

راشاد در ادامه با اشاره به درصد تحقق پروژه‌های مصوبات دور نخست سفر ریاست جمهوری افزود: از کل پروژه‌های زنجان 90 درصد محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه از محل سفر دوم ریاست جمهوری نیز 70 درصد محقق شده است، اضافه کرد: در زمینه مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری نیز برخی از پروژه‌ها در مقاطعی از زمان با مشکل مواجه شد، ولی در کل پیشرفت این پروژه‌ها نیز مناسب و مطلوب است.

فرماندار شهرستان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه قبلا اقداماتی که صورت می‌گرفت مرکز محور بوده و در کلان شهرها اتفاق می‌افتاد، افزود: در حال حاضر با روی کار آمدن دولت نهم و دهم این موضوع بسط یافته و به شهرستان‌ها نیز انتقال پیدا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های دولت در سال جاری اضافه کرد: طرح توسعه کشاورزی و طرح پزشک خانواده از طرح‌هایی است که امسال مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

راشاد خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی که در بخش کشاورزی فعال هستند، موظف به همکاری در اجرای طرح‌های مذکور هستند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول