اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه خبر داد

تحقق 80 درصدی مصوبات سفر رهبری در بانه

خبرگزاری فارس: فرماندار بانه از تحقق 80 درصدی مصوبات سفر مقام معظم رهبری به کردستان در این شهرستان خبر داد.

تحقق 80 درصدی مصوبات سفر رهبری در بانه

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مسعود منصوری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به کردستان که در فرمانداری بانه برگزار شد، اظهار کرد: سفر رهبر به   کردستان دارای برکات مادی و معنوی زیادی بود لذا گرامیداشت این روز امری ضروری است.

به گفته وی علاوه بر برکات معنوی، در این سفر اجرای 113 پروژه عمرانی، خدماتی و رفاهی مختلف برای سه سال در شهرستان مرزی بانه به تصویب رسید که تاکنون بیش از 80 درصد آن محقق شده است.

فرماندار بانه با بیان اینکه اجرا و عملیاتی کردن 20 درصد باقیمانده این پروژه‌ها در کوتاه‌ترین زمان باید در اولویت مسئولین ذیربط قرار گیرد، تصریح کرد: تحقق صد درصدی پروژه‌های رهبری تا پایان سال‌‌جاری از اولویت‌های ما در این شهرستان خواهد بود.

منصوری با بیان اینکه 20 درصد مصوبات باقیمانده سفر رهبری در شهرستان بانه شامل پروژه‌های گازرسانی به روستاها، حوزه ورزش و بهداشت است، خاطرنشان کرد: اجرا و بهره‌برداری این 113 پروژه با صرف اعتباری بالغ بر 54 میلیارد تومان انجام می‌شود.

بهره‌برداری از 2 پروژه گازرسانی روستایی در بانه

وی در ادامه از بهره‌برداری از دو پروژه گازرسانی در سومین سالگرد سفر رهبری به استان خبر داد و گفت: بهره‌برداری از دو پروژه گازرسانی روستاهای سونج و بن‌خو بخش مرکزی، کلنگ‌زنی چند پروژه گازرسانی به روستاها و بهره‌برداری از چند پروژه آبرسانی از جمله برنامه‌های سومین سالگرد سفر تاریخی رهبری در شهرستان بانه است.

وی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های سومین سالگرد رهبری در این شهرستان تاکید کرد و افزود: ثبت و زنده نگهداشتن این حماسه تاریخی امری ضروری و وظیفه آحاد مردم است.

فرماندار بانه استقبال تاریخی مردم شهیدپرور کردستان از مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: حضور گسترده مردم کردستان و استقبال بسیار گرم و چشمگیر آنان حماسه بزرگی بود که برای همیشه در کارنامه درخشان کردستان خواهد درخشید.

وی علاقه مردم و مقام معظم رهبری به همدیگر را زبانزد خواند و استقبال ملت ایران در استان‌ها به ویژه در کردستان را مصداق بارز این ادعا خواند.

وی در پایان حضور همیشه در عرصه مردم کردستان در صحنه‌های حساس و سرنوشت‌ساز را نشانه تدین، شجاعت، ایمان، ولایت‌مداری و عشق واقعی آنان به کشور و انقلاب دانست و گفت: چنین حضوری مانع رسیدن دشمنان به اهداف برنامه‌ریزی شده می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول