اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نرماشیر خبر داد

تسطیح 500 هکتار زمین کشاورزی در نرماشیر

خبرگزاری فارس: فرماندار نرماشیر گفت‌: در این شهرستان 500 هکتار زمین تسطیح شده و از مسیر سد نسا تا این زمین‌ها نیز کانال‌گذاری انتقال آب صورت گرفته است‌.

تسطیح 500 هکتار زمین کشاورزی در نرماشیر

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر‌، محمود سام‌نژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستاهای شهرستان نرماشیر اظهار داشت: با وجود آن که شهرداری و شورای اسلامی شهر نظام‌شهر 20 هکتار زمین و میزان 80 ساعت آب به آموزش و پرورش روداب اهدا‌ کرده‌اند، خیران مدرسه‌ساز نیز آمادگی خود را نسبت به احداث مدرسه باغ در این زمین 20 هکتاری اعلام داشته‌اند.

وی افزود‌: از آن جا که بخش روداب نرماشیر از خاک حاصلخیز و آب و هوای مناسب برخوردار است‌، می‌توان محصولات کشاورزی با‌کیفیتی تولید کرد.

سام‌نژاد تصریح کرد‌: در بخش روداب بیش از 500 هکتار زمین تسطیح شده و از مسیر سد نسا تا این زمین‌ها نیز کانال‌گذاری صورت گرفته است‌.

وی با اشاره به اینکه بخش روداب طی چند سال آینده ‌به نیروی تحصیل کرده ‌در رشته کشاورزی نیازمند است، ابراز داشت‌: ایجاد این مدرسه باغ می‌تواند زمینه راه‌اندازی هنرستان کشاورزی را هم فراهم کند.

فرماندار نرماشیر ابراز داشت: به منظور ارتقا امنیت در این شهرستان گردان 430 بسیج پیاده امام حسین (ع) نرماشیر تشکیل شد.

سام‌نژاد افزود: با تشکیل این گردان‌ بخشی از امور آموزشی به نیروهای آن واگذار می‌شود و از این پس تمام نیروهای بسیج زیر پوشش آموزش‌های این نهاد قرار می‌گیرند.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد : این گردان آمادگی حضور در فعالیت های عمرانی و بحرانی غیر قابل پیش‌بینی را نیز دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول