اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و برنامه جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی تاکید کرد

واگذاری زمین کشاورزی به متقاضیان در کمترین زمان

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در زمینه سیاست‌های اشتغالزایی دولت، واگذاری زمین‌های کشاورزی به متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

واگذاری زمین کشاورزی به متقاضیان در کمترین زمان

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، جلال گلچین عصر امروز در جلسه کارگروه کشاورزی شهرستان بناب با بیان اینکه مسئله اشتغال و تولید به عنوان یکی از مشکلات اساسی در کشور مطرح است، افزود: ‌در بحث کشاورزی در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

معاون طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی همچنین تأکید ریاست جمهوری در اواخر سال گذشته به نام نهضت کشاورزی اظهار کرد: باید از ساز و کارهای مناسب و ارائه تسهیلات برای استفاده بهینه از آب کشاورزی با تجهیز اراضی کشاورزی به سیستم آبیاری تحت فشار که از اولویت‌های کاری سازمان جهاد کشاورزی در سال‌جاری است، استفاده کنیم.

به گفته وی با اجرای برنامه صرفه‌جویی، 250 میلیون متر مکعب آب به منابع آبی اضافه شده که امیدواریم با استفاده از فرصت‌ها مقدار قابل توجهی از اراضی کشاورزی را زیرپوشش ببریم.

گلچین خاطرنشان کرد: در زمینه سیاست‌های اشتغالزایی دولت و تفاهم‌نامه‌های امضا شده بین نهادهای ذی‌ربط با ارائه تسهیلات بیشتر و سهل کردن امور در واگذاری زمین‌های کشاورزی به متقاضیان واجد شرایط در کمترین زمان ممکن پروسه واگذاری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: 100 هزار هکتار توسعه اراضی کشاورزی جزو برنامه و هدف‌گذاری استان است که از این مقدار 4 هزار هکتار توسعه اراضی کشاورزی سهم شهرستان بناب در نظر گرفته شده است که امیدواریم شاهد تحقق آن در بناب باشیم و به اهداف دولت دست یابیم.

معاون طرح و برنامه سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی همچنین تصریح کرد: بانک‌های عامل با رعایت مراحل اداری نیز موظف به همکاری در این خصوص هستند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول