اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور پیشکسوتان تئاتر

اصفهان میزبان جشن اردیبهشت تئاتر ایران بود

خبرگزاری فارس: جشن اردیبهشت تئاتر ایران در اصفهان با حضور پیشکسوتان، علاقه‌مندان و اهالی تئاتر اصفهان برگزار شد.

اصفهان میزبان جشن اردیبهشت تئاتر ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در این مراسم که ولی‌الله شیراندامی پیشکسوت تئاتر ایران، محمدمهدی اسماعیلی معاون سیاسی امنیتی استان اصفهان، شالویی مدیرکل اداره ارشاد اصفهان، اردشیر صالح‌پور کارگردان و مدرس تئاتر و جمعی از هنرمندان تئاتری حضور داشتند، پیام روز جهانی تئاتر و معاون هنری وزارت ارشاد قرائت شد و از پیشکسوتان و فعالان عرصه تئاتر تقدیر به عمل آمد.

گزارش فارس حاکی است که در پایان این جشن از اکرم‌السادات ابوالمعالی، اعظم مختاری، امید نیاز، مجید کیمیایی‌پور برای حضور فعال در تئاتر کودک و نوجوان و از حسین عبداللهی، رادمهر کشانی، رسول مسلمی و پویان عطایی (یکی از اعضای هیئت مؤسس تئاتر کودکان و نوجوان) به سبب حضور فعال در عرصه تئاتر تقدیر شد.

در بخش سازمان‌های حامی تئاتر از سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، سازمان بسیج هنرمندان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان و اداره فرهنگ و ارشاد لنجان تقدیر به عمل آمد.

در بخش تقدیرهای ویژه از ولی‌الله شیراندامی پیشکسوت تئاتر ایران، دکتر اردشیر صالح‌پور و بهزاد صدیقی تقدیر شد.

هم‌چنین از مجید کیمیایی‌پور، احمد پناه‌نژاد، الهام زنجانی، مرتضی ریحانی و احمدرضا قنبریان از شهرضا به سبب فعالیت مستمر در عرصه تئاتر تقدیر شد، احمد رضایی و امید نیاز و فرزاد جندقیان از دیگر افرادی بودند که به سبب فعالیت‌های مختلف در عرصه تئاتر تقدیر شدند.

در بخش اهدای تندیس نیز احمد شاهین‌فر، فریدون پارسانژاد، محمدرضا آریان‌فر (نویسنده)، مصطفی بهشتی به عنوان پیشکسوتان تئاتر اصفهان تندیس گرفتند و حسین عبداللهی، محسن عرب‌زاده، محسن رهنما، مائده وحید، پویان عطایی و محمد ترابی از میان جوانان فعال این عرصه موفق به کسب تندیس شدند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول