اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج

همایش پیاده‌روی بانوان فهرج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج گفت: همایش پیاده‌روی بانوان فهرج روز جمعه از میدان ولایت‌ تا محل بر‌گزاری دعای ندبه‌ رأس ساعت شش صبح بر‌گزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی بانوان فهرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد برجی سه‌شنبه شب در آیین تجلیل از مقام زن در سالن اجتماعات باقرالعلوم فهرج اظهار داشت: فاطمه زهرا برای زنان ما یک الگو است و صدیقه زهرا یک الگوی عملی برای زنان است.

وی افزود: ولایتمداری حضرت زهرا (س) و زهد و تقوا این بانوی بزرگ اسلام برای همگان درس است و می‌تواند بهترین الگو برای زنان جامعه ما باشد.

برجی ابراز داشت: باید تلاش کنیم که از سیره و روش حضرت زهرا (س) در زندگی استفاده کنیم‌.

وی بر ازدواج آسان جوانان تأکید کرد و گفت: باید جوانان را تشویق کنیم، با دوری از تجملات و اسراف‌ به ازدواج آسان روی بیاورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فهرج به بر‌نامه‌های‌ ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در گرامیداشت هفته مقام زن اشاره کرد و گفت: پیاده‌روی بزرگ بانوان فهرجی در این شهرستان بر‌گزار می‌شود.

برجی افزود: این همایش پیاده‌روی روز جمعه از میدان ولایت‌ تا محل بر‌گزاری دعای ندبه‌ رأس ساعت شش صبح بر‌گزار می‌شود.

حجت‌الا‌سلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در این آیین اظهار داشت:‌ صدیقه کبری (س) موجب وحدت بین مسلمانان بود.

وی افزود: حضرت زهرا (س) به طور کامل و جامع از ولایت دفاع کرد، امامت یک مرکز ثقل و اتحاد در جامعه است و برای اینکه وحدت مسلمانان حفظ شود، باید تا پای جان ایستاد.

ابراهیمی عنوان کرد: امامت موجب وحدت، اتحاد و یکرنگی مسلمانان است و حضرت زهرا (س) بر‌ای اتحاد و وحدت شهید‌ شد، بهترین درس از حضرت زهرا (س) درس وحدت، یکدلی و برادری ‌است.

وی وجود رهبر فرزانه انقلاب را مایه پیشرفت کشور دانست و ابراز داشت: با وجود توطئه‌های دشمن امروز کشور با رهبری رهبر فرزانه انقلاب گام‌های توسعه و پیشرفت را برمی‌دارد‌.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول