اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

29 اردیبهشت

همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی در همدان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: 29 اردیبهشت همایش پیاده روی 400 هزار نفری با شعار "محیط زیست سالم و همگانی" در همدان برگزار می‌شود.

همایش 400 هزار نفری پیاده‌روی در همدان برگزار می‌شود

هادی سبزواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ورزش‌های همگانی به دو بحث قهرمانی و همگانی اطلاق می‌شود که بخش قهرمانی روال خاص خود را دارد ولی در همگانی تمام ورزش‌های تعریف شده که دارای هیئت‌های مختلف است در درون هیئت‌های همگانی جایگاه خاص خود را دارند.

وی در مورد فعالیت‌های هیئت، با اشاره به اینکه این هیئت 30 کمیته زیرپوشش دارد، افزود: این تعداد کمیته در بحث حرفه‌ای، قهرمانی و در بحث همگانی فعالیت دارند ولی از آن جا که فلسفه وجودی این هیئت در بخش همگانی است فعالیت بیشتر ما نیز بیشتر معطوف به این بخش است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری همایش پیاده‌روی 400 هزا نفری در 29 اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: این همایش با شعار محیط زیست سالم و همگانی برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت سیمان هگمتان و تله‌کابین گنجنامه اسپانسر برگزاری این همایش هستند و علیصدر همدان به علاوه اداره ورزش و جوانان موانع برگزاری این همایش را رفع کرده‌اند که این مهم جای تشکر دارد.

سبزواری گفت: در حال حاضر دو دستگاه خودرو و صدها جوایز دیگر برای شرکت‌کنندگان و برندگان این همایش در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه این همایش از شبکه 3 سیما به مدت 2:30 پوشش داده خواهد شد، ابراز داشت: همایش پیاده‌روی از ساعت 6:30 صبح تا ساعت 9 برگزار خواهد داشت.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان تأکید کرد: تمام شرکت کنندگان طول مسیر بیمه هستند تا در صورتی که اتفاقی برای هر کدام از شرکت‌کنندگان رخ داد شرکت بیمه هزینه آن را پرداخت کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول