اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی البرز خبر داد

تعویق دوباره زمان برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی البرز

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان البرز از تعویق دوباره همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی این استان خبر داد.

تعویق دوباره زمان برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی البرز

محمود فرهنگ‌رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: طی‌ هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر بود همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان البرز در تاریخ 12 خردادماه برگزار شود اما در نهایت تصمیم بر این شد با توجه به نزدیکی این تاریخ به ایام رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد و شرایط خاص استان از حیث ارائه خدمات به زائران استان‌های هم‌جوار این برنامه به تاریخ دیگری موکول شود.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز زمان برگزاری این همایش تغییر کرده بود گفت: تلاش فراوانی از سوی هیئت استان برای انجام این برنامه شده است اما هر بار به دلایل مختلف این امکان فراهم نمی‌شود.

فرهنگ‌رنجبر بدون اعلام تاریخ جدیدی برای برگزاری این مراسم افزود: به طور قطع این همایش در نیمه نخست امسال برگزار خواهد شد اما اینکه زمان آن پیش و یا بعد از ماه مبارک رمضان باشد به نظر فدراسیون و مسئولان استان البرز بستگی دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی در ادامه از فعال‌سازی بیش از 90 درصد کمیته‌های زیرمجموعه این هیئت در طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: از مجموع 22 کمیته و انجمن تعریف شده برای این هیئت تاکنون 19 کمیته فعال شده که در میان استان‌های کشور کم‌نظیر است.

وی به فعال‌سازی رشته‌های جدیدی چون فریزبی و راک فوتبال در این استان طی شش ماه اخیر اشاره کرد و ادامه داد: کسب عنوان‌های دومی و چهارمی کشور توسط تیم البرز در همین مدت زمان اندک نشانگر جایگاه این ورزش‌های نوظهور در البرز است.

این مسئول در پایان گفت: شرح وظایف هیئت همگانی توسعه ورزش در بُعد همگانی و فراگیر آن است با این حال نیمی از انرژی این هیئت درباره ورزش‌های قهرمانی صرف می‌شود که امیدوارم با بررسی بیش‌تر فدراسیون کشور شاهد رفع این تعارض و کاهش ترافیک کاری این هیئت در جهت توسعه هر چه بیش‌تر ورزش شهروندی باشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول