اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور گسترده همه اقشار مردمی

2000 یاسوجی در همایش پیاده‌روی هفته معلم شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با حضور گسترده همه اقشار مردمی، 2 هزار یاسوجی در راهپیمایی خانواده هفته معلم شرکت کردند.

2000 یاسوجی در همایش پیاده‌روی هفته معلم شرکت کردند

 آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم همایش پیاده‌روی خانواده در یاسوج برگزار شد.

وی گفت: در این همایش که با حضور نزدیک به 2 هزار نفر از مردم ورزش دوست شهر یاسوج از ابتدای جاده سلامتی به تپه نورالشهدا برگزار شد، شرکت‌کنندگان مسیر سه کیلومتری همایش را پیاده پیمودند.

این مسئول افزود: در پایان از طرف مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به 94 نفر از شرکت‌کنندگان جوایزی همچون پتو، رادیو ضبط، گرم‌پوش ورزشی، کفش ورزشی، شلوار گرم ورزشی، کوله پشتی و فلاسک چای‌خوری اهدا گردید.

وی در ادامه به سایر رویدادهای ورزشی اخیر این استان اشاره کرد و گفت: از هفته بیستم مسابقات والیبال جام سرداران و یک‌هزار و 800 شهید استان دو دیدار دیگر در شهرهای یاسوج و چرام برگزار شد.

قنبرزاده افزود: در سالن شهید پایدار یاسوج دو تیم والیبال یاسوج و دنا به مصاف هم رفتند که در پایان تیم والیبال یاسوج موفق شد با نتیجه (سه بر یک) تیم والیبال دنا را شکست دهد.

این مسئول گفت: در دومین دیدار نیز که در چرام برگزار شد، تیم والیبال چرام موفق شد با نتیجه (سه بر دو) مهمان خود تیم والیبال باشت را با شکست بدرقه کند که در حال حاضر تیم والیبال یاسوج در صدر جدول این مسابقات قرار دارد. 

کلاس آمادگی جسمانی ناجیان غریق استان در یاسوج برگزار شد

وی به سایر برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: با حضور 25 نفر از ناجیان غریق استان از شهرهای یاسوج و سی‌سخت کلاس آمادگی ناجیان غریق برگزار شد.

این مسئول افزود: در این دوره که با حضور سرپرست هیئت نجات غریق استان و مدرسی علی حیدری از مدرسان این رشته ورزشی در محل استخر شنای انقلاب یاسوج برگزار شد، شرکت‌کنندگان با آخرین قوانین نجات غریق کمک‌های اولیه، شناهای تخصصی و فنون نجات غریق آشنا شدند.

قنبرزاده گفت: در پایان از این شرکت‌کنندگان امتحان مهارت‌های نجات غریق به عمل آمد که این کلاس زیر نظر هیئت نجات غریق شهرستان بویراحمد و با همکاری هیئت نجات غریق استان برگزار شد.

پرتاب کننده یاسوجی به مقام دوم مسابقات دو و میدانی کشور دست یافت

قنبرزاده گفت: در جریان مسابقات دو و میدانی نوجوانان قهرمانی کشور که در استان قزوین برگزار شد، عنایت وفابین در ماده پرتاب نیزه موفق شد با رکورد 59 متر و 59 سانتیمتر ضمن کسب مقام دوم به عضویت تیم ملی دو و میدانی کشور درآید.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول