اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان خبر داد

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در همدان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی غرب کشور در همدان برگزار می‌شود.

برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان هادی سبزواری در نشست خبری همایش پیاده‌روی بزرگ غرب کشور در همدان افزود: پیش‌بینی ما این است که 350 الی 400 هزار نفر در این همایش بزرگ شرکت کنند و این مراسم به عنوان بزرگترین همایش پیاده‌روی غرب کشور نیز معرفی شود.

وی درباره نحوه طرح و پیشنهاد این همایش و روند پیگیری تائید آن توسط فدارسیون گفت: این کار بزرگ با هماهنگی فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار خواهد شد که برای موافقت آن ابتدا از طریق هیئت استان به فدراسیون پیشنهاد و در صورت موافقت به اداره کل ورزش و جوانان نیز ابلاغ می‌شود و پس از بازدید از شرایط محیط برگزاری توسط نماینده فدارسیون ورزش‌های همگانی و برآورد هزینه‌های کار به دلیل بار مالی زیاد، کار نهایی می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان درباره اسپانسر و حامی مالی این همایش بزرگ نیز افزود: امسال به دنبال جذب اسپانسر‌های بزرگ بودیم که مدیرکل محیط زیست درخواست داشت برای حمایت از مسائل زیست محیطی وارد برنامه شوند و در ادامه سیمان هگمتان برای اسپانسری همایش در نظر گرفته شد و در نهایت تله‌کابین گنجنامه تقبل زحمت کرد و اسپانسری بخش دیگری از این همایش عظیم را بر عهده گرفت.

وی درباره تبلیغات و اطلاع‌رسانی این همایش بزرگ اذعان داشت: از پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه به مدت 9 روز در میادین سطح شهر با نصب بنرهای این همایش جایگاه‌هایی جهت ثبت‌نام دائر می‎شود و جلسه هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر این همایش با حضور نمایندگان فرمانداری،‌ نیروی انتظامی، ‌اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران نیز انجام خواهد شد.

سبزواری در مورد جوایز این همایش نیز افزود: دو دستگاه خودرو از اصلی‌ترین جوایز خواهد بود، جوایز ریز دیگری نیز در نظر گرفته شده که در مجموع مبلغ 500 میلیون ریال را سیمان هگمتان تقبل کرده که طبق کارشناسی صورت گرفته فقط مجتمع توریستی و تفریحی عباس‌آباد پاسخگوی کار ماست، به همین علت این همایش از ساعت هفت صبح روز جمعه 29 اردیبهشت ماه از میدان قائم به مقصد تپه توریستی عباس‌آباد آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: با همه ادارات و دستگاه‌ها برای این کار هماهنگ کرده‌ایم و استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

 رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان همدان خاطرنشان کرد: البته اجرای موسیقی زنده نیز در طول برنامه نیز خواهیم داشت.

وی در خاتمه تاکید کرد: در طول برگزاری این همایش همه شرکت‌کنندگان بیمه ورزشی هستند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول